معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

اصل بی طرفی و رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهید

کد خبر: 294337
|
09:18 - 1394/11/29
نسخه چاپی
اصل بی طرفی و رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهید
اسلام آبادخبر: با حضور معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه جلسه آموزش اعضای شعب اخذ رای انتخابات در تالار شهر اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،   گودرزی معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه آموزشهای لازم را به اعضای شعب اخذ رای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ارائه نمود.

 

در این جلسه که در محل تالار شهر اسلام آباد غرب برگزار شد گودرزی در سخنانی بیان داشت: وظیفه ای که به عهده دست اندرکاران انتخابات گذاشته شده بسیار حساس و مهم است و همه شما برادران و خواهران ارجمند برای انجام  این امر خطیر قطعا برگزیده شده اید و باید با حساسیت خاص به برگزاری انتخابات کمک کنید.

 

 

وی افزود: بدون شک هرگونه کوتاهی و یا خدای ناکرده تخلفی از هر یک از برگزار کنندگان  انتخابات پذیرفتنی نیست و در روز اخذ رای هر یک از شما عزیزان باید از آراء مردم  که حق الناس است  حفاظت کنید و اصل بی طرفی و رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهید.

 

ایشان گفت زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در سطح استان و شهرستانها فراهم شده است و انشاالله در روز هفتم اسفند ماه شاهد برگزاری یک رویداد سیاسی  پرشور ،بانشاط و باحضور چشمگیر مردم خواهیم بود که قطعا زحمات و تلاش شما عزیزان برای این موضوع بسیار مهم و ضروری است.

 

 

در ادامه  گودرزی دستور العملها و نکات لازم را برای اعضای شعب اخذ رای  و وظائف مربوطه را آموزش و به سوالات و ابهامات حاضرین پاسخهای لازم را ارائه نمود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها