فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:

آمادگی73 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با حضور بیش از 2000 نفر عوامل اجرایی جهت اخذ رای مردم اسلام آبادغرب در هفتم اسفند ماه

کد خبر: 294338
|
09:39 - 1394/11/29
نسخه چاپی
آمادگی73 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با حضور بیش از 2000 نفر عوامل اجرایی جهت اخذ رای  مردم  اسلام آبادغرب در هفتم اسفند ماه
اسلام آباد خبر:فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت :همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان فراهم است و در این راستا 73 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با حضور بیش از 2000 نفر عوامل اجرایی در هفتم اسفند ماه آماده اخذ رای از مردم فهیم هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار ،اعضای شورای تامین واعضای هیات نظارت برانتخابات نکات لازم درخصوص رعایت قوانین تبلیغات انتخابات به کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یادآوری شد .

 

فرماندار شهرستان در جلسه ای که به منظور یادآوری رعایت قوانین و اخلاق مداری در تبلیغات در محل سالن شهدای مرصاد برگزار شد، بیان داشت: از همه کاندیداهایی که گام در عرصه انتخابات گذاشته اند و در این تکلیف انقلابی حضور دارند بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان قدردانی می کنم و امیدوارم رعایت قانون که همان خواسته مقام معظم رهبری  در بحث انتخابات است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 

 

وی گفت :همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان فراهم است و در این راستا 73 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با حضور بیش از 2000 نفر عوامل اجرایی در هفتم اسفند ماه آماده اخذ رای از مردم فهیم هستند.

 

افشین کریمی تصریح کرد:  صیانت از آرا مردم که همان حق الناس است در دستور کار تمام عوامل اجرایی انتخابات است و اگر کوچکترین تخلفی از جانب برگزار کنندگان این امر مهم مشاهده شود قطعا بصورت قانونی برخورد خواهد شد.

 

 

فرماندار اسلام آباد غرب بیان داشت:همه کاندیداهای این حوزه افراد فرهیخته و قانون مدار هستند بحمداله همه شما برادران به قانون انتخابات و تبلیغات اشراف دارید و انتظار داریم به هواداران خود اعلام کنید که خارج از چهارچوب قانون و مقررات  تبلیغ نکنند.

 

کریمی افزود: برای تخلفات احتمالی تبلیغات یک شعبه ویژه انتخابات در دادگستری شهرستان در نظر گرفته شده و درصورت نیاز برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

 

 

در این جلسه رئیس هیات نظارت واعضای شورای تامین نکات لازم درخصوص رعایت مسائل تبلیغاتی انتخابات را به  کاندیداها اعلام کردند و کاندیداها نکته نظرات خود را در خصوص امر انتخابات اعلام کردند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد