یک عضو شورای شهر اسلام آبادغرب:

حضورحداکثری و رای به نامزد اصلح 2 اصل مهم انتخابات است/از تخریب و تفرقه پرهیز شود

کد خبر: 294372
|
10:18 - 1394/12/05
نسخه چاپی
حضورحداکثری و رای به نامزد اصلح  2 اصل مهم انتخابات است/از تخریب و تفرقه پرهیز شود
اسلام آبادخبر: عضو شورای شهر اسلام آبادغرب گفت: مردم فهیم و بصیر اسلام آبادغرب و دالاهو ضمن حضور حداکثری در پای صندوق رای فرد اصلح و مطیع امر رهبری و ولایت را انتخاب و روانه مجلس اسلامی خواهند کرد.

حاج احد ناصری عضو شورای شهر اسلام آبادغرب درگفتگو با  اسلام آباد خبر،ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به تمام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بخاطر فرصت قرار گرفتن در معرض امتحان مردمی تبریک گفت.

 

وی افزود: از تمام نامزدهای عزیز و بزرگوار تقاضا می گردد ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی در تمام مراحل تبلیغات از جمله جلسات، نشست ها و سخنرانی ها شأن و منزلت مردم و سایر نامزدها حفظ شود و  از تخریب،  تفرقه و مأیوس کردن مردم در پای صندوق های رای پرهیز نمایند و همگان را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت نمایید.

 

وی ضمن دعوت از عموم مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب جهت حضور در پای صندوق های رای، گفت: انشاءالله مردم غیور اسلام آبادغرب و دالاهو با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، تیری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند زد.

 

احد ناصری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: گوش به فرمان مولا و مقتدایمان امام خامنه ای(مدظله العالی) دو مسئله مهم در انتخابات را باید مد نظر قرار دهیم؛ اول اصل حضورحداکثری در انتخابات است و دوم درست انتخاب کردن و رای به نامزد اصلح.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم و بصیر اسلام آبادغرب و دالاهو ضمن حضور حداکثری در پای صندوق رای فرد اصلح و مطیع امر رهبری و ولایت را انتخاب و روانه مجلس اسلامی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها