جلیلیان در نطق میان‌دستور:

سیاست موشکی کشور منطقی‌ترین روش بازدارندگی است

کد خبر: 294598
|
22:16 - 1395/01/16
نسخه چاپی
سیاست موشکی کشور منطقی‌ترین روش بازدارندگی است
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با انتقاد از کارشکنی آمریکا در مورد اجرای برجام، تصریح کرد: اجرای ناموفق برجام و کارشکنی آمریکا در مورد آن نشان می دهد که نمی توان هیچ اعتمادی به آمریکا داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر  به نقل از خانه ملت، علی جلیلیان در نشست علنی امروز ( دوشنبه،  16 فروردین) در نطق میان دستور خود، ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و همچنین تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند 94، گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را برای همیشه مایوس و ناامید کردند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری نامگذاری سال 95 به عنوان " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: نامگذاری سال 95  با عنوان اقتصاد مقاومتی حکایت از اوضاع و احوال خارج و داخل کشور دارد که باید مسئولان از شعار بیرون آمده، اقدام و عمل را در پیش گرفته، هیچ امیدی به بیگانگان نداشته و با تکیه بر نیروهای داخلی و متخصصان خود همانند گذشته روی پای خود بایستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه مسئولان فکر وابستگی به بیگانگان و حمایت از آنها را به دل راه ندهند، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران هیچگاه از دشمنی دست بر نمی دارند و همیشه به فکر توطئه و دشمنی با ملت ایران خواهند بود.

وی با انتقاد از کارشکنی آمریکا در مورد اجرای برجام، تصریح کرد: اجرای ناموفق برجام و کارشکنی آمریکا در مورد آن نشان می دهد که نمی توان هیچ اعتمادی به آمریکا داشت چرا که این کشور سال ها به بهانه دانش هسته ای شدیدترین  تحریم های ظالمانه را علیه ملت ایران انجام داده و بعد از توافق هسته ای حالا در اجرای برجام به تعهد خود عمل نمی کند.

جلیلیان درمورد دخالت آمریکا در امور داخلی از جمله موضوع توان موشکی کشور، یادآور شد: دفاع و توان موشکی ایران هیچ ربطی به آمریکا ندارد و  نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش های سپاه پاسداران برای توانمندسازی حوزه موشکی ایران تشکر می کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس نهم،  سیاست موشکی کشور را منطقی‌ترین روش بازدارندگی دانست و گفت: این موضوع با مقررات بین المللی و قطع نامه های صادره منافات ندارد و این سیاست هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو، ضمن تقدیر و تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود برای انتخاب مجدد در مجلس یازدهم، یادآور شد: در دوره قبل آرای اینجانب 43هزار رای بود ولی این بار نزدیک به 47 هزار رای بود که این افزایش رای نشانه اعتماد مردم است، از مردم حلالیت می طلبم چرا که در طی این مدت به آنها زحمت داده و در دوره چهار ساله نمایندگی به علت شرایط تحریم آنچنان که شایسته آنها بود خدمت رسانی انجام نشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،  از روستاهای حوزه انتخابیه خود در پی حمایت های آنها در انتخابات تشکر کرد و افزود: هر جا و هر مکانی که باشم خدمتگزار آنها خواهم بود و همواره حمایت و بزرگواری‌های آنها را فراموش نخواهم کرد.

وی در ادامه از مردم الحق نیز تشکر کرد و افزود: از مردم الحق که مردمی ولایتمدار، انقلابی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم؛ هموطنان الحق حق عظیمی در حفظ نظام و دفاع از آن دارند زیرا در پیروزی انقلاب اسلامی و در 8 سال جنگ تحمیلی و در همه انتخابات با مشارکت حداکثری حضور خود را به اثبات رسانده و در ایجاد امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی سهم بسزائی دارند و خود را پیرو مقام معظم رهبری می دانند و همیشه خواستار آرامش و امنیت در کشور هستند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم الحق افتخار می کند و همانطور که امام ( ره ) در زمان حیات خود در ملاقات با مردم الحق فرمودند چون شما اهل حق هستید، ما هم اهل حق هستیم و امروز همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی به این فرمایش امام وفادارند.

جلیلیان، افزود: از بزرگان مردم الحق بویژه جناب آقای سید نصرالدین حیدری که خود را یار وفادار مقام معظم رهبری می داند و همیشه همراهی کامل با نظام داشته و دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم برخی بداخلاقی های انتخاباتی که توسط افراد فرصت طلب و ناسپاس که خود روزگاری با رای مردم الحق روانه مجلس شدند و اگر نام و نشانی دارند مدیون مردم الحق هستند باعث رنجش خاطر آنها نشود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو،  ادامه داد: مردم عزیز الحق همیشه مورد احترام مقام معظم رهبری و نظام بوده و هستند؛ امیدوارم مانند گذشته در ایجاد امنیت، عمران و آبادانی کشور و حفظ وحدت کوشا باشند ومردم عزیز اسلام آباد هم همیشه قدردان برادران الحق خود می باشند و چون گذشته باهم و در کنار هم به زندگی مسالمت‌آمیز خود ادامه خواهند داد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی،  در پایان از برگزارکنندگان انتخابات هفتم اسفند94، از جمله شورای نگهبان، وزارت کشور، هیات های نظارت استان و شهرستان،  هیات اجرایی، نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات و فرمانداری و همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد