رازانی در نشست کمیته برنامه‌ریزی اسلام آبادغرب:

اسلام آبادغرب ظرفیت‌های مطلوبی برای رشد و توسعه دارد

کد خبر: 294764
|
23:32 - 1395/02/12
نسخه چاپی
 اسلام آبادغرب ظرفیت‌های مطلوبی برای رشد و توسعه دارد
اسلام آباد خبر: استاندار کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی باید برنامه توسعه را که مورد توافق قرار گرفته كاملاً جدی بگیرند و بر این اساس اقدام و عمل كنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، اسدالله رازانی شامگاه یکشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: شهرستان اسلام آبادغرب ظرفیت‌های مطلوبی برای رشد و توسعه دارد و اتمام پروژه‌های متعدد عمرانی و زیربنایی که از سالیان قبل در این شهرستان در حال انجام است گامی موثر و مثبت برای توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.

 

رازانی بزرگراه کربلا و راه آهن کرمانشاه - خسروی را از جمله‌های پروژه‌های ارزشمند در اسلام آبادغرب نام برد و افزود: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی باید برنامه توسعه را که مورد توافق قرار گرفته كاملاً جدی بگیرند و بر این اساس اقدام و عمل كنند تا اتفاقات قابل توجه و مطلوبی را در سطح شهرستان‌ها شاهد باشيم.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه هر  یک از شهرستان‌های استان برنامه و نسخه ویژه‌ای برای توسعه خواهند داشت، تصریح کرد: برنامه مورد هدف برای توسعه بر اساس استعدادها و احتياجات هر شهرستان  تدوین می‌شود.

 

 

وی با اشاره به بازدید خود از مناطق مختلف شهرستان اسلام آبادغرب طی سفر کاری امروز گفت: هدف از این سفر بررسی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان بود تا با برداشتی صحیح از استعدادهای موجود برای برنامه‌ریزی اقدام شود.

 

رازانی در ادامه تاکید کرد: برای حرکت سریع در مسیر توسعه و پیشرفت باید برنامه‌ریزی‌ها انجام و طرح‌ها و پروژه‌های مهم و اولويت‌دار با توافق مديران ارشد استان و نیز فرمانداران در شهرستان‌ها شناسایی و اجرا شود.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،استاندار کرمانشاه در سفر کاری یک روزه خود به شهرستان اسلام آبادغرب در بازدید از مناطق و پروژه‌های متعدد در جریان آخرین وضعیت زیربنایی و عمرانی شهرستان قرار گرفت.

 

بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرستان اسلام آبادغرب، بازدید از پروژه چهار خطه کردن محور اسلام آباد غرب به حمیل، بازدید از پروژه گلخانه‌ای در این شهرستان و پروژه ورزشی پیست سوارکاری و اهداف سایت پروازی از جمله برنامه‌های رازانی بود.

 

 همچنین رازانی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، کارخانه کاشی کاژه در کیلومتر ۵ جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این کارخانه قرار گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد