در حاشیه یک جلسه صورت گرفت؛

طفره رفتن معاون امور بین الملل وزارت خارجه از پاسخگویی درباره دارایی های سرقت شده ایران توسط آمریکا/ عراقچی: سوالات سیاسی نپرسید!

کد خبر: 294795
|
17:21 - 1395/02/18
نسخه چاپی
طفره رفتن معاون امور بین الملل وزارت خارجه از پاسخگویی درباره دارایی های سرقت شده ایران توسط آمریکا/ عراقچی: سوالات سیاسی نپرسید!
معاون امور بین الملل وزارت امور خارجه با اعلام اینکه به سوالات سیاسی کسی جواب نمی دهم گفت: برجام در حقیقت موانع و عوامل تهدید را از سر راه ترقی برداشته است، می ماند حرکت مسئولین در مسیر تلاش و کوشش که پیشرفت حاصل شود.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ معاون امور بین الملل وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی در حاشیه جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور کلیه مدیران و مسئولین استانی البرز و شهرستان کرج در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد به خبرنگار" تیتر1"  با اعلام اینکه از پاسخ دادن به سوالات در خصوص دارایی های سرقت شده ایران توسط آمریکا و هر سوال سیاسی دیگری خودداری می کنم گفت: استان البرز از ظرفیتهای بالای اقتصادی و صنعتی برخوردار است و در شرایط جدید بعد از برجام حتما می تواند ظرفیتهای خود را بارور کرده و رشد بیشتری به موفقیتهای خود بدهد.

 

سوال در خصوص دارایی های سرقت شده ایران توسط آمریکا را جواب نمی دهم/ سولات سیاسی نپرسید


وی ادامه داد: امروز در این جلسه که به دعوت استاندار البرز صورت گرفت، فضایی که اکنون در کشور پس از برجام و مذاکرات وجود دارد را  ترسیم کردم و بازهم می گویم، تلاش و کوشش و فعالیتی که برجام در این زمان ایجاد کرده باید مورد استفاده قرار گیرد.

معاون امور بین الملل وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: برجام در حقیقت موانع و عوامل تهدید را از سر راه برداشته و دیگر بقیه راه حرکت در مسیر تلاش و کوشش مسئولین را نیاز دارد.

عراقچی در پایان افزود: امیدواریم که این ظرفیتها با مدیریت خوب مسئولین اجرایی استان البرز به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد