انتقاد وزیر دولت سازندگی از عملی نشدن وعده های اقتصادی دولت روحانی/ غرضی: مشکل اصلی نانوانی دولت ها در بدنه است، دولت بدنه اش را هدایت کند

کد خبر: 294799
|
10:00 - 1395/02/19
نسخه چاپی
انتقاد وزیر دولت سازندگی از عملی نشدن وعده های اقتصادی دولت روحانی/ غرضی: مشکل اصلی نانوانی دولت ها در بدنه است، دولت بدنه اش را هدایت کند
وزیر اسبق نفت با اشاره عملی نشدن وعده صد روزه دولت گفت: مردم به دولتی رای دادند که با دولت قبل مخالف بود و آقای روحانی هم تا به حال دولت اداره نکرده بود و تصورش بر این بود که می‌شود صد روزه مشکلات را حل و فصل کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد غرضی وزیر اسبق نفت در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره عملی نشدن وعده صد روزه دولت گفت: مردم به دولتی رای دادند که با دولت قبل مخالف بود و آقای روحانی هم تا به حال دولت اداره نکرده بود و تصورش بر این بود که می‌شود صد روزه مشکلات را حل و فصل کرد.

وی با بیان اینکه از وعده صد روزه روحانی هزار روز گذشته است افزود: چه روحانی بماند چه فرد دیگری به جای او رئیس جمهور شود، در طول هزار روز نمی‌تواند کار چندانی انجام دهد. چرا که با عوض شدن دولت‌ها، فقط صورت عوض می‌شود و بدنه دولت‌ها ثابت است.

وزیر اسبق نفت اظهار داشت: دولت باید این قدرت سیاسی را داشته باشد که بتواند بدنه را هدایت کند چرا که عامل اصلی مشکلات امروز و ضعف و ناتوانی دولت‌ها، مشکلاتی بوده است که بدنه برای دولت ایجاد کرده است.

غرضی با بیان اینکه تمام قوای سیاسی کشور باید با همکاری یکدیگر و با رعایت خطوط قرمز، به اقتصاد کشور شکل بدهند عنوان کرد: دولت بیش از درآمدش هزینه می‌کند و با توجه به اینکه هزاران میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد؛ دولت باید به سمت تولید و کسب درآمد حرکت کند تا بتواند هزینه‌های اضافی که دارد را جبران کند.

وی با بیان اینکه تمام قوای سیاسی باید با تمام توان به سمت تولید حرکت کنند گفت: اختلافاتی که بین قوای سه‌گانه به وجود می‌آید باعث افزایش هزینه‌های دولت، پولدارتر شدن پولدارها و فقیرتر شدن فقرا می‌شود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد