منتخبان مردم کرمانشاه پاسخ دادند:

در کدام کمیسیون عضو می شوید و به ریاست چه کسی رای می دهید/ از پاسخ متفاوت احمد صفری تا پیشبینی عجیب فلاحت پیشه/ همراهی قاطع مجمع با اصولگرایان

کد خبر: 294816
|
12:09 - 1395/02/20
نسخه چاپی
در کدام کمیسیون عضو می شوید و به ریاست چه کسی رای می دهید/ از پاسخ متفاوت احمد صفری تا پیشبینی عجیب فلاحت پیشه/ همراهی قاطع مجمع با اصولگرایان
منتخبان مردم کرمانشاه در مجلس دهم شورای اسلامی به سوالاتی در باره کمیسیون آینده خود در مجلس و همچنین تمایل آنها به اینکه چه کسی رئیس قوه مقننه بعدی باشد پاسخ دادند.

به گزارشاسلام آباد خبر، منتخبان مردم استان کرمانشاه در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگوهایی جداگانه به این سوالا پاسخ دادند که در مجلس بعدی به ریاست چه کسی رای می دهند و عضو کدام کمیسیون خواهند شد...

 

منتخب مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس دهم شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار شاخ شمیران، در خصوص اینکه تمایل به حضور در کدام کمیسیون از مجلس دهم را دارد اظهار داشت: با توجه به رشته تحصیلی ام تمایل به عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی را دارم.

 

شهاب نادری افزود: هرکس باید با توجه به تخصص و توانایی خود برای مردم و کشورش گام بردارد، در صورتی که این گونه باشد شاهد پیشرفت و آبادانی بیش از پیش جمهوری اسلامی خواهیم بود.

 

نادری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به کسی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی رای خواهم داد که دارای توانایی، مدیریت، شایستگی باشد و همچنین براساس معیارهای رهبری و درخط رهبری حرکت کند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مجلس دهم ، مجلسی پویا و فعال برای کشور و نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

نمایندگان مردم شهرستان کرمانشاه درجلس شورای اسلامی هم از تصمیمات خود برای حضور در کمیسیونها و ریاست آینده مجلس گفتند.

 

سید قاسم جاسمی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: تصمیم دارم در کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی مجلس عضویت داشته باشم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین از میان دو گزینه عارف و لاریجانی آقای لاریجانی شایستگی ریاست مجلس را دارا است.

 

وی افزود: البته در مجموع انتخاب بنده همان تصمیم جریان اصولگرایان است.

 

احمد صفری نیز گفت: سعی دارم در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عضویت داشته باشم. این کمیسیون یکی از نیازهای استان کرمانشاه است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هنوز برای انتخاب ریاست مجلس تصمیم گیری نکرده ام زیرا ممکن است گزینه های دیگری به جز گزینه های فعلی مطرح شود.

 

منتخب مجلس دهم اسلام آبادغرب و دالاهو نیز گفت: در مجلس دهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به فعالیت خواهم پرداخت.

 

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با اسلام آبادخبر، اظهار کرد: در مجلس دهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به فعالیت خواهم پرداخت.

 

وی در خصوص ریاست مجلس دهم گفت نظری ندارم، ولی اقداماتی در مجلس دهم در حال شکل گیری است که رئیس مجلس شخصی غیر از آن کسی است که فکر می کند رئیس می شود.

 

منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور گفت: اگر نظر اکثریت اصولگرا با لاریجانی باشد با احترام و تبعیت از آنها همراهی لازم را خواهیم داشت.

 

حسن سلیمانی منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور در گفتگو خبرنگار دیوانگاه در خصوص وضعیت حضور در کمیسیون های مختلف مجلس اظهار داشت تلاش بر این است که در راستای امکان نظارت بر برنامه های توسعه ای و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در مجلس کمیسون برنامه و بودجه را به عنوان کمیسیون اصلی انتخاب کنم.

 

وی افزود حضور در کمیسیون اصل نود به عنوان کمیسیون فرعی نیز از جمله برنامه های من است که این اقدام نیز در راستای برخورد با فساد و به خصوص مبارزه با فساد اداری  انجام می شود تا بتوانیم  کمکی در جهت سالم سازی دوایر اجرایی انجام داده باشیم.

 

منتخب مردم صحنه هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در خصوص گزینه مورد نظر برای ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد نظر ما به سمتی می رود که هماهنگی و همراهی لازم را با اکثریت مجلس که اصولگرایان است تحقق یابد.

 

حسن سلیمانی در ادامه اظهار داشت:  اگر نظر اکثریت اصولگرا با لاریجانی باشد با احترام به نظر آنها و تبعیت از آنها همراهی لازم را خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا منتخب مردم سنقروکلیایی در گفتگو با سهیل سنقر در پاسخ سوال خبرنگار سهیل سنقر مبنی بر اینکه قصد دارید در کدام کمیسیون مجلس دهم باشید اظهار داشت: قصد دارم در کمیسیون صنایع، معادن و تجارت مجلس دهم باشم به این دلیل که استان کرمانشاه از نظر معدن منابع خوبی دارد ولی از بعد صنعت ضعیف و عقب افتاده است لذا باید تلاش کنیم از این ظرفیت هایی که مجلس دارد بتوانیم در استان کرمانشاه یک افق جدیدی باز کنیم و با توجه به وضعیت بیکاری که در استان وجود دارد متاسفانه از استان هایی هستیم که از نرخ بالای بیکاری برخورداریم لذا باید تلاش کرد از ظرفیت صنایع و معادن و تجارت نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

وی در ادامه افزود: اولیت من در درجه اول این مسئله بود که بیان کردم اگر در این امر توفیقی نشود اولیت بعدی من عضویت در کمیسیون انرژی خواهد بود چرا که ظرفیت هایی خوبی برای استان کرمانشاه می توان ایجاد کرد و اگر این مسئله هم توفیق نشد اولیت آخرم ما کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل شرایط خاص استان خواهد بود.

 

منتخب مردم سنقروکلیایی در پاسخ به این سوال که برای ریاست مجلس عارف را مناسب تر می دانید یا لاریجانی اظهار داشت: آقای لاریجانی را مناسبت تر می دانم به دلیل توانمندی و تجربه ای که در اداره ی مجلس دارند قطعا ایشان موفق تر خواهند بود.

 

گفتنی است عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اجتماعی و فرهاد تجری نماینده مردم شهرستانهای سرپل ذهاب قصر شیرین و گیلان غرب نیز در کمیسیون حقوقی مجلس عضویت خواهند داشت و رای آنها برای ریاست مجلس دهم رای فراکسیون اصولگرایان خواهد بود.

شبکه اطلاع رسانی مرصاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد