مدیر عامل پتروشیمی زاگرس:

پتروشیمی اسلام آباد غرب باید تا پایان سال ۹۸ به مرحله تولید برسد

کد خبر: 294822
|
12:59 - 1395/02/21
نسخه چاپی
پتروشیمی اسلام آباد غرب باید تا پایان سال ۹۸ به مرحله تولید برسد
اسلام آبادخبر: مدیر عامل پتروشیمی اسلام آبادغرب گفت: پروژه پتروشیمی چهارم کرمانشاه باید تا پایان سال ۹۸ به مرحله تولید برسد.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمود جلوند اظهار داشت: در حال حاضر منتظر دریافت مجوزهای لازم از سوی سازمان محیط زیست برای آغاز کارهای اجرایی پتروشیمی چهارم کرمانشاه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام اباد غرب هستیم.

 

وی با بیان اینکه وجود بروکراسی های اداری کار پروژه را با تاخیر مواجه کرده است، افزود: نزدیک به یک سال از اقدام برای دریافت این مجوزها گذشته که امیدواریم هر چه سریعتر این کار انجام شده و بتوانیم عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

 

جلوند در خصوص زمان کلنگ زنی نیز پروژه، گفت: کلنگ زنی یک نماد است و دولت تدبیر و امید به کلنگ زنی اعتقادی ندارد، لذا زمانی که مجوزها صادر و شرایط فراهم شود ما کار اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

 

مدیر عامل پتروشیمی اسلام آبادغرب با بیان اینکه پروژه تا پایان سال ۹۸ باید به تولید برسد، اظهار داشت: در مجموع ۱۰۰ میلیون نفر ساعت کار می برد تا از صفر تا صد پروژه اجرایی شده و تکمیل شود.

 

جلوند با اشاره به صدور مجوز پتروشیمی چهارم کرمانشاه در تیر ماه ۹۴ از سوی وزیر نفت، گفت: اشتغالزایی برای ۲۷۵۰ نفر به صورت مستقیم در زمان بهره برداری از پروژه در چارت تعریف شده است.

 

وی ضمن اشاره به بازدید استاندار کرمانشاه طی هفته های اخیر از پروژه، افزود: استاندار به صورت مستمر پیگیر وضعیت پروژه هستند که جای قدردانی دارد.

 

جلوند گفت: پتروشیمی چهارم کرمانشاه یک پروژه ملی است و این پیگیری ها از سوی مسئولان استان نقطه امیدی است که ما هم امیدوار هستیم هر چه سریعتر بتوانیم کار اجرایی پروژه را آغاز کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها