مدیر دفتر رسمی حج و زیارت در شهرستان های غربی استان کرمانشاه:

دفاتر رسمی حج و زیارت خدمات کاملی را به مردم ارائه می دهند/استفاده از روحانیون و مدیران کاروان با تجربه در سفرهای عتبات عالیات

کد خبر: 294851
|
10:49 - 1395/02/27
نسخه چاپی
دفاتر رسمی حج و زیارت خدمات کاملی را به مردم ارائه می دهند/استفاده از روحانیون و مدیران کاروان با تجربه در سفرهای عتبات عالیات
احمدی فعالیت تورهای زیارتی غیر مجاز را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: در مورد امنیت، بیمه، امکانات رفاهی و پزشکی دفاتر رسمی حج و زیارت بطور کامل عمل می کنند اما دفاتر غیر مجاز نمی توانند خدمات کاملی را ارائه دهند.

لطف الله احمدی در گفت و گو با خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: اولین دفتر رسمی سازمان حج زیارت در شهرستان های غرب استان کرمانشاه حدود یکسال پیش راه اندازی شده و این دفتر در شهرستان اسلام آباد غرب مستقر است.

 

مدیر اولین دفتر رسمی حج و زیارت در شهرستان های غربی استان کرمانشاه گفت: به دلیل سهولت دسترسی مراجعه کنندگان مکان انتخاب شده برای دفتر روبروی ترمینال شهرستان اسلام آباد غرب قرار گرفته است.

 

وی افزود: اسلام آباد غرب دارای چندین دفتر آزاد نیز می باشد که این دفاتر مجوز قانونی برای فعالیت زیارتی ندارند و بیشتر در بعد جهانگردی اقدام می کنند.

احمدی بیان کرد: تا کنون از طریق دفتر اسلام آباد غرب یک کاروان عمره اعزام شده و کاروان های عتبات عالیات نیز بطور مستمر فعال هستند البته کاروان داخلی برای مشهد مقدس نیز داریم که استقبال چندانی از آن نمی شود و مردم ترجیح می دهند برای عزیمت به مشهدالرضا از طرق دیگر اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: در اربعین سال گذشته 1400 نفر از طریق دفتر اسلام آباد غرب ویزا گرفتند که بیشترین آمار ویزا در غرب کشور است.

 

مدیر اولین دفتر رسمی حج و زیارت در شهرستان های غربی استان کرمانشاه گفت:برای اعزام کاروان های عتبات عالیات از روحانیون و مدیران با تجربه استفاده می شود و قبل از سفر نیز چندین کلاس توجیهی برگزار می گردد.

 

احمدی گفت: ارز مربوط به مسافرین نیزاز طریق شعبه  بانک ملت شهر اسلام آباد غرب ارائه می شود و صرفه جویی لازم در وقت مسافرین بوجود می آید.

 

وی فعالیت تورهای زیارتی غیر مجاز را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: در مورد امنیت، بیمه، امکانات رفاهی و پزشکی دفاتر رسمی حج و زیارت بطور کامل عمل می کنند اما دفاتر غیر مجاز نمی توانند خدمات کاملی را ارائه دهند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد