مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه:

کمیته امداد از برکت وجود حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی شکل گرفت

کد خبر: 294863
|
10:05 - 1395/02/30
نسخه چاپی
کمیته امداد از برکت وجود حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی شکل گرفت
اسلام آباد خبر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانسته به یکی از بزرگترین نهادهای حمایتی نیازمندان جامعه تبدیل شود.

به گزارشاسلام آباد خبر،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در مراسم مراسم تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از برکت وجود حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز توانسته به یکی از بزرگترین نهادهای حمایتی نیازمندان جامعه تبدیل شود.

 

حسین خدرویسی با بیان اینکه 7 سال در شهرستان اسلام آباد غرب در پست های خارج از کمیته امداد به محرومان در روستاها و بخش های دور افتاده شهرستان  ارائه خدمت کرده است ، تصریح کرد : هم اکنون با ادامه وظیفه در کمیته امداد هدفی به غیر از ارائه خدمت به محرومان که بهترین بندگان خداوند به شمار می روند ، را  ندارد .

 

وی در این راستا تصریح کرد : خدمت به محرومان و نیازمندان معامله با خداوند متعال است. 

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: ارتقای پرسنل و امدادگران کمیته امداد و مشکلات انتقالی کارکنان و محاسبه مدارک تحصیلی همکاران در هر سطحی از خدمت ، از اهداف اصلی مدیریت یک ساله وی بوده است .

 

حسین خدرویسی با بیان اینکه هدف نهایی کمیته امداد، شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان است، اذعان کرد: پس از پيروزی انقلاب اسلامی معمار کبير انقلاب حضرت امام خمينی(ره) دستور به تشکيل نهادی جهت کمک به افراد نيازمند داد که بی شک يکی از بهترين دستاوردهای انقلاب تشکيل همين نهاد بود.

 

وی افزود: این نهاد مقدس طی37 سال گذشته بر حمايت و دستگيری از يتيمان، مستمندان و فقراء توصيه و سفارش بسیار داشته و هيچ فعالیتی را مهم تر از دستگيری از فقراء و يتيمان نمی داند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد