امام جمعه اسلام آبادغرب:

یکی از هدایای بزرگ الهی به ما ولایت فقیه است /اقتدار مذاکرات در دولت قبل بدست آمد/ باید ببینیم منتخبین مردم برای حل مشکلات معیشتی مردم چه خواهند کرد؟

کد خبر: 294898
|
15:47 - 1395/03/07
نسخه چاپی
یکی از هدایای بزرگ الهی  به ما ولایت فقیه است /اقتدار  مذاکرات  در دولت قبل بدست آمد/ باید ببینیم منتخبین مردم برای حل مشکلات معیشتی مردم چه خواهند کرد؟
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: رهبر معظم انقلاب بخاطر اینکه دولت فعلی تضعیف نشود صراحتا" از دولت قبل حمایت نمی کند، اما مشخص است و همه می دانند که تمام این قدرت ها و اقتدار مذاکرات در دولت قبل بدست آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب گفت: یکی از هدایای بزرگ الهی  به ما در عصر حاضر ولایت فقیه است و ما باید شبانه روز شکر گزار این نعمت باشیم.

 

وی افزود: مردم پیرو دستورات دین اسلام با حکومت پادشاهی و استبدادی مخالفت کردند و آن را از کشور بیرون راندند، استبداد حکومت زودگویان بود که مردم آنرا نخواستند، ولایت فقیه حکومت کسی است که در دل مردم جای دارد و  هم از بطن مردم بلند شده و هم از قدرتش سوء استفاده شخصی نمی کند  اما در استبداد که ضد دین است شاه همیشه از قدرتش به نفع خود و درباریانش استفاده می کرد.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به هشدار های رهبری در خصوص جلوگیری از دوقطبی کردن جامعه، اظهار داشت: یکی دیگر از برکات ولایت فقیه جلوگیری از حاد شدن اختلافات در جامعه است.

 

وی افزود: اختلاف نظر طیف های مختلف سیاسی پایان ندارد و عده ای معتقدند که این دولت برای جامعه قدم های بزرگی برداشته اما دولت قبل 8 سال خرابکاری کرده که اینها نمی توانند درستش بکنند و عده ای هم در مقابل معتقدند که دولت قبل داشت همه جا را گلستان می کرد که این دولت کار را خراب کرد و همه چیز را به گذشته برگرداند.

 

حجت الاسلام محمدی پور بیان داشت: هر کدام از طیف سیاسی برای خودشان استدلال هایی دارند و اقدامات خود را به حق می دانند و دیگری را ناحق می شمرند،  آخر سر هم کار به مشاجره و دعوا می انجامد که اگر در چنین زمانی ولایت فقیه نباشد که اختلافات را حل کند، وضعیت ما مثل وضعیت کنونی عراق بود که از شر صدام و آمریکا و انگلیس رها شده اما خودشان به جان همدیگر افتاده اند، چون در انجا یک رهبر برای محوریت و حل کردن اختلافات وجود ندارد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با مروری بر فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه دشمنان صنعت هسته ای ما را به رسمیت شناخته اند، لطف دشمنان به ما نیست بلکه دشمنان بخاطر اقتدار جمهوری اسلامی مجبور شدند کوتاه بیایند.

 

وی افزود: غنی سازی 20 درصد اورانیم، چرخش 19 هزار سانتریفیوژ نسل اول و تولید نسل دوم، سوم و چهارم، تولید دستگاه راکتور آب سنگین و ... همه از نقاط قدرت ما در مذاکرات هسته ای بودند که تیم مذاکره کننده با اتکا به این  اقتدار و از موضع قدرت بر سر میز مذاکرده نشست که  دشمنان مجبور شدند شرایطی را بپذیرند و گرنه در مذاکرات 12 سال قبل دشمنان اجازه چرخش یک سانتریفیوژ را به ما هم ندادند چون قدرت لازم را نداشتیم.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بخاطر اینکه دولت فعلی تضعیف نشود صراحتا" از دولت قبل حمایت نمی کند، اما مشخص است و همه می دانند که تمام این قدرت ها و اقتدار مذاکرات در دولت قبل بدست آمد.

 

وی افزود: متاسفانه راکتور آب سنگین که حضرت آقا آن را افتخار می داند توسط دولت فعلی بتن در آن ریخته شد و تمام غنی سازی ما  به اکسید تبدیل شده و مابقی آن به خارج فرستاده شد.

 

حجت الاسلام محمدی پوربا بیان اینکه طبق فرمایش رهبری دولت نباید در مقابل استکبار خود را خوار و ذلیل کند، بیان کرد:  در برجام دولت ایران به قرارداد خود متعهد بود و مودبانه به آن عمل کرد اما کوچکترین نشانه ای از عمل کردن دشمن به تعهدات خود دیده نمی شود.

 

وی تصریح کرد: این همان معاویه است که با امام حسن(ع) قرارداد امضاء کرد و روزی که قدرت را بدست آورد قرارداد را زیر چکمه هایش گذاشت و گفت صلحنامه حسن بن علی زیر پای من است.

 

محمدی پوریادآور شد: این دشمنان از قماش معاویه هستند و نباید در مقابل آنها کوتاه بیاییم  و از دشمنان نترسیم چون خدا با ماست و ما به دنبال عصر ظهور آمدن منجی عالم بشریت هستیم و برای برقراری عدالت باید ستمگران ریشه کن شوند.

 

 

امام جمعه شهرستان در خطبه اول نمازجمعه با اشاره به نزدیک شدن به اواخر ماه مبارک شعبان به توجه بیشتر به مناجات شعبانیه با توجه به معنی و تقویت معنویت تأکید نمود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: باید ببینیم افرادی که شما مردم به آنها رای داده ید و به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه فرستاده اید، برای حل مشکلات معیشتی مردم چه خواهند کرد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها