رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اسلام آباد غرب خبر داد:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اسلام آبادغرب در ماه مبارک رمضان

کد خبر: 294964
|
10:55 - 1395/03/19
نسخه چاپی
اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اسلام آبادغرب در ماه مبارک رمضان
اسلام آبادخبر: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اسلام آباد غرب از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اسلام آبادغرب ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در راستای تنظیم قیمت ها و جلوگیری از تخلفات اصناف اجرا می شود.

مجتبی شهبازی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر  اظهار داشت:  در بعد نظارتی علاوه بر اصناف، بازرسان ما هم بصورت فعال بر عرضه و فروش مواد غذایی مورد نیاز مردم در ماه رمضان نظارت دقیق و مستمر خواهند داشت.

 

وی ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان به عموم مردم شريف اسلام آباد افزود: تمهيدات لازم جهت کنترل بازار در ماه مبارك رمضان به کار گرفته شده و از حقوق مصرف‌کننده حمایت می‌کنیم.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام این خبر که كمسيون نظارت شهرستان در محل اين اداره با حضورنمايندگان  ديگر ادارات مرتبط تشكيل گرديد، اظهار کرد: در این  جلسه  جهت  رفاه حال شهروندان در ايام ماه مبارك رمضان بر بازرسي از بازار و نظارت دقيق بر نرخ و كيفيت اقلام پر مصرف تاكيد  گردید.

 

وی ادامه داد: یک گروه بازرسی مشترک متشکل از ماموران این اداره، اتاق اصناف، شبكه بهداشت و تعزيرات حكومتي برای اجرای  طرح  نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی به‌خصوص مراکز عرضه خشکبار و  خبازي ها تشکیل شده و با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

شهبازی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین اقلام  مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است، افزود: برای تامین میوه و خشکبار در بازار شهرستان مشکلی  وجود ندارد.

 

وی  با بیان اینکه  زولبیا بامیه یکی ازاقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان است گفت:  نرخ هر كيلو زولبيا باميه درجه يك 85000 ريال و درجه دو75000 ريال مصوب شده است.

 

 

مجتبی شهبازی خاطرنشان کرد: تلفن 124 اداره صنعت،معدن و تجارت و همچنین شماره تلفن  45222200 اصناف آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص هرگونه گرانی،احتکار و کم فروشی می باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها