مدیرکمیته امداد اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اعزام 21 مددجوی اسلام آبادی به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با هزینه یک خیر نیک اندش

کد خبر: 294978
|
13:32 - 1395/03/23
نسخه چاپی
اعزام  21 مددجوی اسلام آبادی به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با هزینه یک خیر نیک اندش
اسلام آبادخبر: مدیرکمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: اعزام21 نفر از مددجویان تحت حمایت به مشهد الرضا(ع) توسط احدی از خیرین نیک اندیش بخش حمیل صورت گرفت که در راستای اعزام این مددجویان بیش از 52 میلیون 500 هزار ریال هزینه شده است .

سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر،  از اعزام 21 مددجوی تحت حمایت بخش حمیل به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)در  خرداد ماه سالجاری خبر داد.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب  با بیان اینکه اردوهای زیارتی مذکور با هدف آشنایی مددجویان با سبک و سیره ائمه اطهار برگزار می شوند گفت:مددجویان اعزامی در قالب کاروان به مدت هشت روز  به مشهد مقدس اعزام شده اند.


 حجازی  با اشاره به اینکه هزینه اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد الرضا(ع) توسط احدی از خیرین نیک اندیش بخش حمیل  تامین شده است ،  افزود: در راستای اعزام این مددجویان  بیش از 52 میلیون 500 هزار  ریال  هزینه شود.


وی تصریح کرد : اعزام مددجویان به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) طی تعامل و رایزنی رئیس اداره حمیل با خیر نیک اندیش صورت گرفته است .


 حجازی  یادآور شد: همچنین طی اعزام این مددجویان در کنار اجرای برنامه های زیارتی ، برای آنان کارگاه های آموزشی و برنامه های متعدد فرهنگی، تربیتی و اعتقادی  برگزار می شود.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب در پایان خاطرنشان کرد : توانمندی و ارتقای سطح فرهنگی و اعتقادی مددجویان موجب توانمندی خانواده های آنان نیز می شود.

 

 

انتهای پیام/
    

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد