یادداشت: سعید قلی زاده/

کارگران زحمتکش جامعه با حداقل در آمد روزگار سختی را پشت سر می گذارند

کد خبر: 295024
|
15:21 - 1395/03/27
نسخه چاپی
کارگران زحمتکش جامعه با حداقل در آمد روزگار سختی را پشت سر می گذارند
اسلام آبادخبر: نماینده کارگران امور آب شهرستان اسلام آباد غرب و عضو هیات بازرسان اداره تعاون کارورفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مشکلات اقتصادی کارگران را به قلم کشیده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سعید قلی زاده در  یادداشتی در خصوص مشکلات اقتصادی کارگران چنین نوشته؛

 

ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه پر خیر و برکت رمضان ، برهمگان آشکار است که چرخ اقتصاد هر کشوربرپایه کارو فعالیت مولد و نقش نیروی انسانی در به حرکت در آمدن این چرخ می باشد از طرفی سفارشات دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع)  بار معنوی این لازم و ملزم را دو چندان می کند.

 

 

 باید با صراحت گفت در جامعه کارگری ما آنچنان که باید به این مهم توجه نشده و متاسفانه کارگران شریف و زحمتکش جامعه با حداقل در آمد روزگار سختی را پشت سر می گذارند و چشم امید به آینده و توجه ویژه مسئولین و تصمیات دولت خدمتگذار جهت بهبود نسبی وضع معیشت آنهاست که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته است.

 

شایسته است دست اندرکاران وزارت کار و افراد ذیربط این موارد را مورد امعان نظر داشته باشند و همچون مولای متقیان(ع) که قبل از خشک شدن عرق کارگر حق و حقوقش را ادا می فرمودند، حداقل فشارهای مضاعف بر این طبقه محروم با درایت و جدیت انقلابی به حداقل بر سانند تادر پیشگاه خداوند قادر متعادل دینی بر عهده نداشته باشند که نتوانند در قیامت پاسخگو باشند.      

                 

سعید قلی زاده نماینده کارگران امور آب شهرستان اسلام آباد غرب و عضو هیات بازرسان اداره تعاون کارورفاه اجتماعی استان کرمانشاه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد