مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای برنامه اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب تا پایان ماه مبارک رمضان

کد خبر: 295046
|
13:00 - 1395/03/30
نسخه چاپی
 اجرای برنامه اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب تا پایان ماه مبارک رمضان
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید مهدی حجازی  در گفتگو بااسلام آباد خبر، با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در ماه رمضان برنامه‌های گسترده‌ای در راستای خدمت به نیازمندان با ایجاد بسترهای لازم جهت حضور خیرین اجرا می‌کند اظهار کرد: توزیع جیره خشک درراستای اطعام مددجویان اولویت کمیته امداد این شهرستان در ماه رمضان سال جاری است.

 


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از خیرین تمایل به توزیع غذای گرم دارند زمینه های لازم نیز برای برپایی سفره های اطعام و توزیع غذا در شهرستان اسلام آبادغرب فراهم شده است.

 


وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه را از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح احساس مسوولیت افراد جامعه نسبت به همنوعان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان از جمله مباحثی است که زمینه و بستر آن در ماه مبارک رمضان با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه بیش از سایر ایام سال فراهم است.

 


به گفته حجازی ، تقویت همبستگی اجتماعی و تقویت روحیه همکاری و تعاون در بین مردم از دیگر اهداف این نهاد در بحث توسعه مشارکت های مردمی است و ماه مبارک رمضان به عنوان پیک برنامه های کمیته امداد در حوزه توسعه مشارکت های مردمی است تا خیرین بیشتری به عنوان حامی ایتام، جذب این نهاد شود.

 


حجازی از مردم این شهرستان به عنوان مردمی خیر و نوع دوست نام برد و در این راستا گفت : با وجود اینکه سطح درآمدی مردم اسلام آباد غرب پایین است اما حمایت و مشارکت آنها در برنامه های این نهاد قابل توجه است.

 


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با یادآوری اینکه 6800 خانوار تحت حمایت این مدیریت می باشد ، خاطر نشان کرد: اجرای طرح مفتاح‌الجنه از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد به شمار می رود که در این ماه مبارک با حضور خیرین و مسئولین بازدید از خانوارهای نیازمند و رسیدگی به مشکلات آنان در دستور کار کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب قرار گرفته است .    

 

 

گفتنی است؛ تنی چند از مسئولین شهرستان در معیت مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب با خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد دیدار داشتند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد