امام جمعه اسلام آبادغرب:

یکی از اهداف پیروزی انقلاب احیاء کردن امر به معروف و نهی از منکر است/ در بدنه نظام کسانی هستند که بیت المال را مثل زالو می مکند

کد خبر: 295051
|
11:54 - 1395/03/31
نسخه چاپی
یکی از اهداف پیروزی انقلاب احیاء کردن امر به معروف و نهی از منکر است/ در بدنه نظام کسانی هستند که بیت المال را مثل زالو می مکند
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: باید نکانی به جامعه گوشزد شود که عده ای قدر دان نظام نیستند و در داخل تمام همت خود را برای کوبیدن ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به کار می برند و حتی لحظه ای از اتاق فکرشان جدا نمی شوند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور پیش از آغاز مرحله دوم مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در مسجد امیرالمومنین اسلام آبادغرب گفت:  خدا را سپاس می گوییم  که ما در برهه ا ی از زمان قرار گرفته ایم که عصر غلبه تمدن اسلامی بر همه ی تمدن های پوسیده دنیاست، امروز نیروهای الهی و مذهبی دارند قدرت از دست رفته که در طول تاریخ بوده بازیافت می کند و در آینده ای نه چندان دورانشالله شاهد قلبه اسلام بر همه ی تمدن ها خواهیم بود.

 

 

وی افزود: چون اسلام به اوج قدرت رسیده همه ی کسانی که از پیشرفت  اسلام می ترسند وترس و واهمه انها به اوج خود رسیده و لذا دارند آخرین دست و پای خود را می زنند تا بتوانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به روزی که پیامبر اکرم (ص) به نبوت رسیدند، گفت:  افراد ضعیف جامعه چون دیدند اسلام حامی ضعفا و فقراست به پیامبر پیوستند و در عین حال  جاهلان و مستکبران و قدرت های بزرگ بر ضد پیامبر شوریدند.

 


وی افزود: بزرگان قریش نمونه ای از ابر قدرت های کنونی بودند، اینها قدرت جهانی  اند و آنها قدرت های حجازی بودند ابوسفیان سرکرده استکبار حجازی بود و
تمامی قدرت در درست آنها بود  و تا توانستند از لحاظ نظامی ، شکنجه ، کشتار ، تحریم اقتصادی ، تبلبیغاتی  و فرهنگی و ... اسلام را کوبیدند، اما به یاری خداوند و رهبری پیامبر(ص) اسلام پیروز شد و بر استکبار زمان خود غلبه نمود.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: بعد از این که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد احیا کردن معارف ناب اسلامی که یکی از آنها  امر به معروف و نهی از منکر است در دست اقدام قرار گرفت، هر چند که هنوز به وجه مطلوب خودش نرسیده است اما  نباید نا امید شد.

 

 

محمدی پور مانورهای تذکر لسانی  را کاری بسیار ضروری، ارزشمند و مثبت ارزیابی کرد و گفت:  باید تکانی به جامعه گوشزد شود که عده ای قدر دان نظام نیستند و در داخل تمام همت خود را برای کوبیدن ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به کار می برند و حتی لحظه ای از اتاق فکرشان جدا نمی شوند اینها منافقین داخلی هستند که لحظه شماری میکنند تا در انتخابات مختلف غلبه کنند و بتوانند این نظام جمهوری اسلامی را که  اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده، بشکنند.

 

 

وی تصریح کرد:  دشمنان هرچه ضربه میزنند اما اسلام هر روز قدرتمند تر می شود که به  اعتراف بعضی از صاحب نظران امریکایی رهبر ایران به همراه سپاهیانش دارند از قدرت منظقه ای تبدیل به قدرت جهانی می شوند و این اعتراف دشمنان ماست .

 

 

امام جمعه شهرستان گفت:  دشمن ما از خارج تورم، بیکاری و رکود اقتصادی را توی سر ما می زنند و ما باید مشکلات و کم کاری ها را شناسایی کنیم و برطرف کنیم.

 

 

وی افزود: ملتی که این همه معجزه انجام داده از حل اقتصاد خودش عاجز نیست امروز کشف شد در بدنه نظام کسانی هستند که بیت المال را مثل زالو می مکند تا به اقشار ضعیف جامعه نرسد و انشالله به سزای اعمال خود خواهند رسید و آنچه که خورده اند به بیت المال باز خواهد گشت تا حق ضعیف و فقرا بیشتر از این پایمال نشود.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور تأکید نمود: انشالله با همت والا و امید به اینده ای روشن برای امر به معروف و نهی از منکر بکوشیم که یاری خداوند برای کسانی است که دینش را یاری کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها