واکنش سیف به سوالی درباره ارتباطات حسین فریدون و مدیرعامل بانک ملت/«مرد سرخه‌ای» بانک ملت برکنار می‌شود؟

کد خبر: 295052
|
10:38 - 1395/04/02
نسخه چاپی
واکنش سیف به سوالی درباره ارتباطات حسین فریدون و مدیرعامل بانک ملت/«مرد سرخه‌ای» بانک ملت برکنار می‌شود؟
رئیس کل بانک مرکزی درباره احتمال برکناری مدیرعامل بانک ملت اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از خبرگزاری تسنیم، این روزها اخبار متعددی درباره ارتباطات علی رستگارسرخه مدیر عامل بانک ملت با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور مطرح شده است. روزنامه وطن امروز در این باره نوشته است که که وی اسفند 93 با حمایت لابی سرخه به مدیرعاملی بانک ملت رسید و پس از آن ناصر شاهین‌فر را که او هم اهل سرخه بود به عنوان «معاون» خود برگزید، 2 نفری که خارج از فعالیت بانکی، شراکت‌های دیگری نیز دارند.

روزنامه دنیای اقتصاد نیز اخیراً پس از حضور مجدد حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در محافل سیاسی و دولتی و متعاقب آن حضور ناصر شاهین‌فر، معاون مدیرعامل بانک ملت بعد از غیبتی چند وقته، خبری را با تیتر «مدیرعامل بانک ملت تغییر می‌کند؟» به نقل از یک سایت حامی دولت منتشر کرد. این روزنامه نوشت: «منابعی آگاه با اشاره به برخی حساسیت‌های ایجاد شده نسبت به حسین فریدون به «انتخاب» گفتند: با توجه به اینکه مدیرعامل فعلی بانک ملت، تحت حمایت آقای فریدون بوده و با سفارش ویژه ایشان به مدیریت این بانک رسیده‌اند، احتمال دارد برای کاهش این حساسیت‌ها تغییر کند».

در همین باره ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل بانک ملت با توجه به حواشی به وجود آمده برکنار خواهد شد، گفت: بنده از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

وی در پاسخ سوال دیگری درباره شایعه دریافت وجه میلیاردی از بانک ملت توسط حسین فریدون که در برخی محافل مطرح است، نیز گفت که از این موضوع هم "بی‌اطلاع" است.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها