در راستای حمایت از مشاغل خانگی صورت گرفت/

دیدار فرماندار با جمعی از قالیبافان اسلام آبادغرب

کد خبر: 295055
|
12:59 - 1395/04/02
نسخه چاپی
دیدار فرماندار با جمعی از قالیبافان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز فرماندار اسلام آبادغرب با جمعی از قالیبافان شهرستان در محل یکی از کارگاه های قالیبافی خصوصی در این شهر دیدار و گفتگو نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز فرماندار اسلام آبادغرب به همراه معاون عمرانی فرمانداری و سرپرست جدید اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان با جمعی از قالیبافان در محل یکی از کارگاه های قالیبافی خصوصی در این شهر دیدار و گفتگو نمود.

 

بر اساس این گزارش قالیبافان که اکثرا" از خانم های تحصیل کرده جویای کار و خانه دار بودند مشکلات و درد دل های خود رانظیر نداشتن بیمه، پایین بودن دستمزد و ... را با فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کردند.

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ضمن قول مساعد مبنی بر پیگیری بیمه و تسهیلات برای این قشر زحمتکش گفت: جوانان باید قدر این حرفه را بدانند، چون علاوه بر اینکه یک هنر ارزشمند است بلکه یک صنایع دستی سود آور و اقتصادی برای خانواده ها و کشور محسوب می شود.

 

وی افزود: برخی جوانان فقط به دنبال استخدام هستند در حالی که اگر در حالت خوشبینانه در یک محیط اداری هم استخدام بشوند با سختی های فراوان کمتر از یک میلیون تومان حقوق دریافت می کنند، اما یک هنر مند قالیباف اگر برای کار خودش ارزش قائل باشد می تواندعلاوه بر اینکه  برابر حقوق یک کارمند قراردادی به اقتصاد خانواده خود کمک می نماید بلکه به امورات خانه داری خود می تواند رسیدگی نماید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها