مدیریت کمیته امداد اسلام آبادغرب مطرح کرد :

توزیع سبد غذایی در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب/اطعام 7 هزار مددجو در ماه مبارک رمضان

کد خبر: 295103
|
09:06 - 1395/04/12
نسخه چاپی
توزیع سبد غذایی در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب/اطعام 7 هزار مددجو در ماه مبارک رمضان
اسلام آبادخبر: مدیریت کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان نیمه اول رمضان بیش از 7000 مددجو شهرستان اسلام آباد غرب و بخش حمیل ، اطعام شده اند.

سید مهدی حجازی در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، از توزیع 153 سبد غذایی در بین مددجویان زیرپوشش این شهرستان و بخش  حمیل  در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

وی افزود: سبد غذایی توزیع شده در بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) اسلام آباد غرب و بخش حمیل  شامل برنج، رب گوجه فرنگی ، روغن و ماکارونی است که  ارزش هر سبد غذایی توزیع شده   600 هزار ریال است .

 

 مدیر کمیته امداد امام (ره) اسلام آبادغرب هدف از توزیع سبد غذایی در بین مددجویان زیرپوشش را جمع آوری کمک برای نیازمندان و رفع مشکلات آنان، اطعام ایتام و مساکین، حفظ عزت نفس مددجویان و تلاش برای توانمند سازی خانواده ها با مشارکت خیران و نیکوکاران در ماه پرفیض و با برکت رمضان عنوان کرد.

 

حجازی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان نیمه اول رمضان  بیش از 7000 مددجو شهرستان اسلام آباد غرب و بخش حمیل ، اطعام شده اند اظهارداشت: اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان از جمله سنت های حسنه ای است که در ماه مبارک رمضان از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه خیران مورد توجه بیشتر قرار می گیرد که این امر یکی از راه های ارتباط بیشتر با خداوند متعال است.

 

مدیرکمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلام آباد غرب در این راستا کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین ، نیکوکاران ، مسئولین شهرستان به این مدیریت و اداره حمیل را بیش از  480 میلیون ریال اعلام کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ، مساعدت و پشتیبانی فرماندار ، امام جمعه ، مردم سطح شهرستان و همکاران این مدیریت ،  ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت خیران و نیکوکاران شاهد افزایش قابل توجه کمک به اطعام ایتام و مساکین در ایام باقی مانده ماه مبارک رمضان باشیم.

 

کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلام آباد غرب 6800 خانوار با بیش از 16 هزار   نفر جمعیت را زیرپوشش این نهاد دارد و در طول سال خدمات مختلفی به این خانواده ها ارائه می دهد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد