مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

گلخانه اسلام‌آباد غرب در سفر دولت به کرمانشاه کلنگ زنی می‌شود/درخواست کمک دولت به کشاورزان خسارت دیده اسلام آبادی از حریق مزارع گندم

کد خبر: 295189
|
13:13 - 1395/04/26
نسخه چاپی
گلخانه اسلام‌آباد غرب در سفر دولت به کرمانشاه کلنگ زنی می‌شود/درخواست کمک دولت به کشاورزان خسارت دیده اسلام آبادی از حریق مزارع گندم
اسلام آبادخبر: مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب از کلنگ زنی گلخانه اسلام‌آباد غرب با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سفر دولت به کرمانشاه خبر داد.

اکبر میرزایی کلهر مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، از کلنگ زنی گلخانه اسلام‌آباد غرب با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سفر دولت به کرمانشاه خبر داد.

 

وی با بیان اینکه هزینه‌های گلخانه اسلام‌آباد غرب که در سفر دولت نیز کلنگ زنی می‌شود تأمین‌شده، افزود: گلخانه اسلام‌آباد غرب ‌حدود ۵۵ میلیارد تومان هزینه در بردارد که بخش سرمایه‌گذار آورده خود را مشخص کرده و ‌تسهیلات بانکی آن نیز از محل صندوق توسعه ملی پیش‌بینی‌شده است.

 

مهندس میرزایی گفت: گلخانه اسلام‌آباد غرب اگر راه‌اندازی شود سیستمی پیش برنده خواهد بود و سیستم سرمایش و سردخانه آن پیش‌بینی‌شده و از هر لحاظ مجهز است.

 

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: بعد از خشکسالی های چند سال اخیر که منابع مالی کشاورزان شهرستان اسلام آبادغرب را دچار فرسایش کرده بود، امسال با الطاف الهی وضعیت گندم در مزارع شهرستان خوب بود ولی متاسفانه در لحظه برداشت براثر عوامل نامعلومی حدود 550 هکتار از مزارع دیم و آبی دچار حریق شدند.

 

وی تصریح کرد: در روستایی این آتش سوزی مزارع گندم رخ داد که 200 بهره بردار دارد ونشانگر محرومیت و خرده دهقانی بودن  روستا را دارد و آنچنان خسارتی به این روستا وارد شده که توان بازگشت به تولید را ندارد .


میرزایی گفت: درخواستی که از هیئت دولت رئیس جمهور محترم داریم این است از منابع ستاد بحران کمک هایی به کشاورزان اعطا شود تا بتوانند دوباره بتوانند به چرخه تولید باز گردند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها