فرماندار اسلام آباد غرب:

سالروز عملیات مرصاد یاد آور حماسه و ایثار مردم مظلوم شهرستان اسلام آبادغرب و رزمندگان است

کد خبر: 295235
|
13:28 - 1395/05/02
نسخه چاپی
 سالروز عملیات مرصاد یاد آور حماسه و ایثار مردم مظلوم شهرستان اسلام آبادغرب و رزمندگان است
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: سالروز عملیات مرصاد یاد آور حماسه و ایثار مردم مظلوم شهرستان اسلام آبادغرب و رزمندگان است.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار اسلام آبادغرب  و مدیران ادارات،جلسه شورای اداری بمنظور گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد برگزار شد.

 

افشین کریمی دراین جلسه  ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد بیان داشت: منافقین درعملیات مرصاد مرگشان عملا اعلام شد و این فرقه بدون ریشه برای همیشه از صحنه روزگار محو شد و اندک باقیمانده آنها امروز  دست به دامن عربستان شده اند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد سالروز عملیات مرصاد یاد آور حماسه و ایثار مردم مظلوم  این شهرستان و رزمندگان است و به یاری خداوند و همکاری و همدلی همه مسئولین شهرستان و مردم شهید پرور که همیشه  پای کار بوده اند این روز را باشکوه و بیاد ماندنی برگزار خواهیم کرد.

 

کریمی در این جلسه عنوان کرد؛ در مراسم گرامیداشت این روز یادمان شهیدان مظفر واقع در ورودی دهستان شیان  که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر احداث شده با دستان مادر این شهدای عزیز رونمایی خواهد شد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب اتحاد و همدلی را لازمه خدمت به مردم دانست و گفت انتظار مردم از ما خدمت و رفع مشکلات  است و قطعا باید با تلاش و خدمت رسانی آرامش را برای مردم فراهم کنیم .

 

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مصوب شد مراسم سالروز عملیات مرصاد و یادواره 1280 شهید شهرستان در تاریخ 5 مرداد ماه و راس ساعت 17 عصر با سخنرانی دکتر حسین مظفر برادر 3 شهید گرانقدر در محل مزار شهدا و با حضور بیش از 3 هزار نفر از مردم و خانواده شهدا برگزار شود.

 

از دیگر برنامه های مصوب در این روز برگزاری ایستگاه صلواتی،ایستگاه سلامت،نمایشگاه عکس مرصاد ،غباربی و عطرافشانی مزار و دیدار با خانواده شهدای عملیات مرصاد خواهد بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد