امام جمعه اسلام آبادغرب:

در عملیات مرصاد حقیقت خائن بودن منافقین برای همگان اثبات شد/ تقاضای دیدار مردم کرمانشاه و اسلام آبادغرب با رهبری در روز ملی مرصاد

کد خبر: 295238
|
14:32 - 1395/05/05
نسخه چاپی
در عملیات مرصاد حقیقت خائن بودن منافقین برای همگان اثبات شد/ تقاضای دیدار مردم کرمانشاه و اسلام آبادغرب  با رهبری در روز ملی مرصاد
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت و شفافیتی دارد که کسانی که خیانت می کنند دیر یا زود برملا می شوند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: کلمه مرصاد از سوره مبارکه والفجر گرفته شده و در این سوره بعد از اینکه قسم هایی را که یاد می کند مثال هایی از قوم ثمود و عاد و فرعونیان بیان شده است که هر کدام از این اقوام نسبت به خدا و پیامبرشان منکر شدند و خداوند در کمین آنها نشست و آنها را نابود کرد و بعد از این مثال ها می فرماید پروردگار شما در کمین است.

 

وی با بیان اینکه؛ مرصاد و کمین جایی است که او ما را می بیند و ما او را نمی بینیم و خداوند در کمین انسانهای مکذب است، افزود: عملیات مرصاد که در تنگه چهار زبر انجام شد و بعد از آن این تنگه به نام تنگه مرصاد نامگذاری گردید دو مطلب را برای ما اثبات کرد؛ مطلب اول کسانی که بعد از فتح خرمشهر اصرار می کردند که باید جنگ تمام شود و می گفتند ما چون جنگ طلب نیستیم و اکنون که خرمشهر آزاد شده و صدام تقاضای صلح داده است ما موظف هستیم صلح را بپذیریم.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) می فرمودند؛ اگر ما صلح را بپذیریم عراق مجدد تجدید قوا خواهد کرد و با قدرت بیشتر به ما حمله خواهد کرد لذا باید تا سرنگونی صدام جنگ را ادامه بدیم .

 

وی افزود: سالها بعد که جام زهر را به امام (ره) خوراندند و بعد از اینکه حضرت امام قطعنامه 598 را پذیرفت و در واقع باید جنگ خاتمه پیدا می کرد ، چند روز بعد عملیات مرصاد (فروغ جاویدان) با همدستی حذب بعث  و گروهک منافقین انجام شد و به خاک ایران اسلامی حمله کردند و با خیال اینکه کشور ما توان مقابله با اینها را ندارند شروع به پیشروی کردند، اما به خواست خداوند در تنگه مرصاد برای همیشه زمینگیر شدند و غرورشان شکست و به خاک افتادند و آن موقع بود که حضرت امام (ره) فرمود: اگر می دانستم این قدر نیرو داریم هنوز قطعنامه را نمی پذیرفتم .

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: منافقین اگرچه ایرانی هستند ولی وطن فروشند و به نظر خودشان داشتند از حقوق ملت دفاع می کردند اما حقیقت قضیه این است اینها خائن به ملت بودند و این حمله ای که انجام دادند نشان دهنده خیانتشان به ملت بود و در عملیات مرصاد حقیقت خائن و منافق بودن منافقین برای همگان اثبات شد.

 

وی گفت: بعد از عملیات مرصاد این گروهک تروریستی رو به ضعف و انزوا رفت گرچه حذب بعث عراق با اینها هم پیمان بودند اما در نهایت به نابودی این گروه انجامید و اکنون  هم  ته مانده این گروهک با  آل سعود هم پیمان شده و ظاهرا از آخر عاقبت حزب بعث و صدام حسین عبرت نگرفته اند و به همان سرانجامی که گروهک منافقین دچار شد تمام هم پیمانان آنه دچار خواهند شد.

 

حجت الاسلام محمدی پور اظهار کرد: این انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت و شفافیتی دارد که کسانی که خیانت می کنند دیر یا زود برملا می شوند و اصل نظام ماندگار است کسی اصل نظام جمهوری اسلامی را نمی تواند از بین ببرد و گروهک منافقین هم در بدنه نظام بودند و روزگاری رهبرشان کاندید ریاست جمهوری ما بود و در بدنه نظام داشتند وارد می شدند اما از آنجایی که با ملت صاف و شفاف نبودند آبروی آنها رفت.

 

وی گفت:  کسانی که در سالهای گذشته به مردم خیانت کردند و حق این ملت را خورده اند یکی پس از دیگری رسوا می شوند اینها نشان دهنده حقانیت اصل نظام جمهوری اسلامی و اصل ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای است که ما به عشق اینها و عشقی که به آمدن منجی عالم بشریت داریم اصل نظام را دوست داریم و برای حفظش کوشش می کنیم وگر نه کسانی که دارند خیانت می کنند  هر روز رسواتر می شوند .

 

محمدی پور تصریح کرد: این افتخار برای مردم اسلام آبادغرب ماندگار شد افتخار مردم اسلام آباد افتخار استان کرمانشاه است روز ملی اسلام آباد روز ملی کرمانشاه است و به آن افتخار می کنیم.

 

امام جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: مردم اسلام آبادغرب هم دوست دارند که  مثل مردم قم که در روز 19 دی به دیدار رهبری می روند و مانند مردم شهر ها و استان های دیگر که به مناسبت روز ملی خودشان مقام معظم رهبری را زیارت می کنند  و از نفس گرم ایشان استفاده می کنند، مردم اسلام آبادغرب و کرمانشاه هم دوست دارند در روز ملی مرصاد دیداری با حضرت آقا داشته باشند امیدوارم که صدای ما به گوش آقا برسد و اجابت بکند انشاالله

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها