فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

تصویب 40 طرح کشاورزی در بخش دامپروری با اعتبار 100 میلیارد ریال در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295296
|
14:34 - 1395/05/13
نسخه چاپی
تصویب 40 طرح  کشاورزی در بخش دامپروری با اعتبار 100 میلیارد ریال در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از تصویب 40 طرح کشاورزی در بخش دامپروری با اعتبار 100 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،   فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در جلسه شورای اشتغال شهرستان که در محل سالن شهدای مرصاد تشکیل شد،  از تصویب 40 طرح  کشاورزی در بخش دامپروری با اعتبار 100 میلیارد ریال خبر داد.

 

وی عنوان داشت: اجرای این طرحهای  صنایع کوچک دامی زمینه اشتغال 80 نفر از جوانان ساکن روستا را فراهم خواهد کرد.

 

افشین کریمی گفت: از محل مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان برای شهرستان اسلام آباد غرب سرمایه در گردش 795 طرح به میزان 340 میلیارد ریال از سوی بانکهای عامل پرداخت شده است.

 

فرماندار شهرستان همچنین در خصوص تعهد اشتغال دستگاههای اجرای شهرستان بیان داشت از ابتدای سالجاری تاکنون دستگاهای اجرایی این شهرستان برای 236 نفر شغل ایجاد کرده اند.

 

 

در این جلسه پیرامون راهکارهای مفید اشتغالزایی برای جوانان بحث و تبدل نظر صورت  گرفت و فرماندار شهرستان  با بیان اینکه بزودی یک سرمایه گذار خارجی برای بازدید از شهرستان و اجرایی طرح عظیم اشتغالزایی سفر خواهد کرد گفت: استقبال از سرمایه گذاران طرحهای اشتغالزا را از اولویت های مدیریت شهرستان است و زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاران با توجه به موقعیت مناسب شهرستان فراهم است و همه ادارات و دستگاههای دولتی برای این موضوع توجیه شده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد