گزارش/

28 کشته و زخمی حاصل تصادفات جاده ای اسلام آبادغرب در هفته گذشته/توصیه های فوریت های پزشکی در هنگام وقوع تصادف

کد خبر: 295339
|
11:18 - 1395/05/23
نسخه چاپی
28 کشته و زخمی حاصل تصادفات جاده ای اسلام آبادغرب در هفته گذشته/توصیه های فوریت های پزشکی در هنگام وقوع تصادف
اسلام آبادخبر: با توجه به آمار بالای زخمی ها و فوتی های حوادث یک هفته اخیر تصادفات در اسلام آبادغرب مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب توصیه های لازم و ضروری در هنگام وقوع تصادف را مطرح کرد.

به گزارش  اسلام آباد خبر،آمار های غیر رسمی حاکی از این است که  سوانح متعدد رانندگی در جاده های شهرستان اسلام آبادغرب در هفته گذشته 28 کشته و زخمی برجای گذاشته است.

 

بر اساس این گزارش این آمار به غیر از مراجعه کنندگان مستقیم مصدومین به بیمارستان و یا اعزامی های به مرکز استان می باشد، که اگر مسئولین ذیربط آمار دقیقی از کشته ها و زخمی های یک هفته اخیر ارائه دهند آمار مذکور بیش از این خواهد بود.

 

20. مرداد 1395: بر خورد تریلی، پراید و سمند در کمربندی اسلام آبادغرب- دالاهو 5 زخمی بر جای گذاشت.( لینک خبر)

19. مرداد 1395: حادثه تلخ در روستاي مليگه اسلام اباد غرب/ مرگ دو کودک در حین بازی  بر اثر تصادف. ( لینک خبر)

18. مرداد 1395: واژگونی کامیون در اسلام آباد غرب ۲ کشته و ۴ زخمی بر جای گذاشت.( لینک خبر)

17. مرداد 1395: تصادف زنجیره ای جاده اسلام آبادغرب 15زخمی بر جای گذاشت.( لینک خبر)

 

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، با اشاره به  آمار بالای مصدومیت های تصادفات اخیر در شهرستان اظهار کرد:  شهروندان ، مسافران و رانندگان عزیز  در هنگام تصادف لازم است نکات مهمی را رعایت نمایند تا آمار مرگ و میر و شدت جراحات در تصادفات بالا نرود؛

 

وی افزود: در هنگام تصادف خونسردی خودر را حفظ کنید و با خونسردی آدرس دقیق محل حادثه ، شرح حادثه و تعداد زخمی ها را به اورژانس اطلاع دهید.


کرمی تصریح کرد: در صورت نیاز اگر مصدومین در معرض خطر آتش سوزی یا مواد شمیایی هستند تا رسیدن تیم پزشکی با رعایت اصول عدم آسیب رسانی به نخاع  مصدومین را به نقطه امنی انتقال دهید.


وی یادآور شد، حد اقل چندین متر بالاتر و پایین تر از محل حادثه علائم هشدار دهنده  را نصب نمائید تا منجر به تصادفات زنجیره ای نگردد.

 

گفتنی ست؛  اسلام آباد خبردر آینده ای نزدیک  طی گزارشی مبسوط آخرین وضعیت جاده های ارتباطی بین شهری و روستایی در شهرستان را به مخاطبین عزیز در اقصی نقاط کشور و مردم شهید پرور اسلام آبادغرب اطلاع رسانی  می نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد