مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب

کد خبر: 295384
|
10:35 - 1395/05/26
نسخه چاپی
غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب از غنی سازی اوقات فراغت فرزندان خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد در تابستان امسال خبر داد.

سید مهدی حجازی  در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت در قالب تشکیل کلاس های آموزشی در کانون های فرهنگی تربیتی کمیته امداد از اول تیر ماه امسال  اجرایی شده است و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد و در پایان زمان کانون ها مراسم اختتامیه انجام خواهد شد و از نفرات برتر نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

 

وی با بیان اینکه؛ در تابستان سال جاری برنامه های متنوعی از سوی این نهاد برای خانواده های تحت حمایت تدارک دیده شده است، افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت با هدف تقویت دین باوری جوانان، تحکیم پیوند جوانان با ولایت، سبک زندگی اسلامی، مهارت فنی و ورزشی، افزایش خودباوری و ایجاد نشاط ، یک کانون تابستانی پسرانه  با تعداد 60 نفر در محل مجتمع شهید صادقی کمیته امداد و یک کانون دخترانه با تعداد 159 نفر در آموزشگاه ساره در حال فعالیت می باشند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: برنامه های قرآنی، آموزش های فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی و مسابقات، اردوهای فرهنگی، بازدید از اماکن زیارتی، فرهنگی، تاریخی از برنامه های کانون های فرهنگی تربیتی این نهاد است که در طول تابستان برای خانواده های تحت حمایت اجرا می شود.

 

 

حجازی عنوان کرد: 2 کانون قرآن در روستا های شهید ملکی و حسن آباد از ماه مبارک رمضان در مباحث اخلاق ، احکام و آموزش قرآن ( حفظ و روخوانی) مشغول فعالیت می باشند که این آموزش ها برای متقاضیان منتج به صدور گوهای آموزش از سازمان تبلیغات می گردد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان گفت: علاوه بر اردوهای فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت، در طول تابستان تعدادی از خانواده های مددجو به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه در اوایل مرداد ماه 30 نفر از طلبه ها و دانشجویان دختر عضو کانون ها به مدت یک هفته به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند، افزود: برای کلیه افراد شرکت کننده در کانون ها اردوی یک روزه در سطح استان در نظر گرفته شده است و همچنین 22 نفر از دانش آموزان پسر که در آستانه سن تکلیف هستند نیز در هفته آتی به اردوی 7 روز مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 

سید مهدی حجازی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر " فتاح"  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به شهرستان گفت: با حضور امام جمعه و نماینده شهرستان جلسه پر باری در راستای محرومیت زدایی در شهرستان برگزار شد.

 

وی افزود: گزارشات کاملی  متناسب با نیاز های شهرستان و مشکلات مددجویان به رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ارائه گردید و مقرر شد اعتبارات وِیژه ای  برای حمایت بیشتر از این قشر آسیب پذیر در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد