مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای۴۰ طرح اشتغال زودبازده توسط مددجویان اسلام آبادغرب

کد خبر: 295436
|
10:34 - 1395/06/06
نسخه چاپی
اجرای۴۰ طرح اشتغال زودبازده توسط مددجویان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب از اجرای۴۰ طرح اشتغال زودبازده توسط مددجویان اسلام آبادغرب خبر داد.

 سیدمهدی حجازی در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: این نهاد برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب از ابتدای سال۹۵ تاکنون ۴۰ طرح اشتغالزایی و زودبازده اجرا کرده است.

 

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح های اشتغال بیش از ۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان مجری این طرح ها پرداخت شده  گفت: تسهیلات اشتغال به صورت قرض الحسنه و در اقساط بلندمدت در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان اسلام آبادغرب با تاکید بر اینکه از میزان تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان اسلام آبادغربی در سالجاری ۳۱ مورد از محل اعتبارات بانک های عامل  تامین شده است ، افزود: میزان اعتبار تسهیلات اشتغال پرداختی از محل تسهیلات بانکی بیش از چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بوده است.

 

وی اظهار کرد: همچنین امسال ۴ طرح اشتغال از محل اعتبارات امداد و ۵ طرح نیز از منابع کارانگیزی برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرایی شده است.

 

به گفته حجازی از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و ۱۶۰ میلیون ریال از منابع کارانگیزی برای اجرای طرح های اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

 

سیدمهدی حجازی همچنین به ارائه آموزش های رایگان فنی و حرفه ای به مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های بلند مدت رایگان به مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب طی چهار ماهه سالجاری بیش از یک میلیارد و ۲۲۲میلیون ریال برای کمیته امداد هزینه در بر داشته است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب با تاکید بر اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی مددجویان به آنان ارائه می شود تصریح کرد: امسال ۳ مورد از آموزش ارائه شده به مددجویان اسلام آبادغربی به اشتغال پایدار منجر شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد