حسین الله کرم در اسلام آبادغرب:

قرارداد FATF یک جریان خود تحریمی است که برخلاف امنیت ملی کشور است/کسانی که آگاهانه این حرف ها می زنند دارند به کشور خیانت می کنند

کد خبر: 295495
|
15:18 - 1395/06/15
نسخه چاپی
قرارداد FATF یک جریان خود تحریمی است که برخلاف امنیت ملی کشور است/کسانی که آگاهانه این حرف ها می زنند دارند به کشور خیانت می کنند
اسلام آبادخبر: یک فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که می گویند مثل آلمان و ژاپن قدرت نظامی و موشک را کنار بگذاریم و گفتمان را حاکم کنیم ، اینها عین همان خیانتی است که در دولت موقت نسبت به اف16 ها صورت گرفت و می گفتند اف14 ها را پس بدهیم نیاز نداریم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسین الله کرم از از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله ،  در مراسمی گرامیداشت هفتمین روز درگذشت  مرحوم شاهرخ نورایی(معروف به شیر شیاکوه) از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مسجد امام رضا(ع) اسلام آبادغرب به ایراد سخن پرداخت.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و این رزمنده دلاور، گفت: خدا را شاکریم که مردم اسلام آبادغرب همچنان ادامه دهنده راه شهدا هستند و در برگزاری یاد دفاع مقدس محکم ایستاده اند.

 

الله کرم با اشاره به آیه 157 سوره آل عمران در قرآن کریم، گفت: کسانی که سعادت شهادت را نداشتند اما در راه خدا حرکت کردند و در راه خدا مقاومت و ایستادگی کردند، اجرشان کمتر از شهادت نیست.

 

این فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس تاکید کرد: مومنین هرچقدر می توانند سطح زندگی خود را به اهل بیت(ع) نزدیک کنند، چون خط سیاسی ما در قرآن و احادیث است.

 

 

وی افزود: مسیر راه شهدا را رفتن یعنی اگر در صحرای کربلا بودیم سینه هایمان را در برابر تیرهایی که به سمت سید الشهدا پرتاپ می شود سپر کنیم و اکنون هم همینطور است و حزب الله و رزمندگان اسلام آماده اند تیر های زهر آگینی که توسط دشمنان خارجی و منحرفین داخلی به سمت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) شلیک می شود ، سینه ها یشان را قرار بدهند و ما آماده ایم در رکاب رهبرمان برای انقلاب و اسلام و برای سربازی امام زمان(عج) جانفشانی کنیم.

 

حسین الله کرم گفت: کسانی مطرح می کنند که اگر برجام صورت نمی گرفت به ما حمله نظامی می شد که این حرف درست نیست که فقط یک مذاکره خالی بوده، بلکه پشت سر این مذاکره 8 سال دفاع مقدس و جانفشانی شهدا و رزمندگان وجود داشت.

 

وی با بیان اینکه؛ باید حرف هایی زده نشود که ارزش و جایگاه  مقاومت در کشور ما تنزل پیدا کند، گفت: در جنگی که اکنون بخاطر بیداری اسلامی در منطقه به وقوع پیوسته، تفکر مقاومت و8 سال دفاع مقدس ایران در جبهه های مختلفی مثل سوریه و ... در حال مبارزه است.

 

الله کرم با اشاره به بحث های مطرح شده روز مثل فیش های نجومی و زمین های نجومی گفت: بحث فیش های نجومی که مربوط به کارگزاران دولت کنونی است که رهبر معظم انقلاب این برداشت ها را از بیت المال را حرام می دانند و این افراد غارتگر بیت المال اگر بعنوان مفسد فی الارض اعدام نشوند حداقل باید دست هایشان قطع شود.

 

وی افزود: بدترین کاری که این غارتگران بیت المال کردند این است که یک جوان عادی یا تحصیل کرده ما حقوق خیلی پایین و یک میلیونی خود را با حقوق 57 میلیونی مقایسه می کند، در جامعه ای که فاصله حقوق ها 3-4 برابر بیشتر باشد دچار شکاف درامدی می شود و موجب به وجود آمدن کاخ های ثروت در کنار کوخ ها می شود و این به نفع هیچ جریان و گروه سیاسی در کشور نیست.

 

 

این فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ملت ما مخالف فساد است، چه فساد در فیش نجومی و چه فساد در زمین نجومی و فساد در هرجا و هر گروه سیاسی باشد باید با آن برخورد شود.

 

وی افزود: در دکترین نظامی کشور ما و هر کشوری که اقدام به تشکیل سازمان نظامی می کند برای دفاع از کشور است که در کلیه کشور های شرقی و غربی در جنگ نظامی 2 عنصر آتش های پشیبانی(هواپیما، موشک و...) و یگان های مانوری کاربرد دارد.

 

حسین الله کرم گفت: در جنگ ایران و رژیم بعثی، نیروهای نا آگاه و خائن در دولت موقت می گفتند: اف 16 هایی که از آمریکا خریده ایم نیازی نیست و اف 14 های موجود را پس بدهید و ما نیازی به این همه ابزار دفاعی نداریم و در مذاکراتی که الجزایر صورت گرفت گفتند که ما ابزار آلات نظامی را نمی خواهیم  ولی افراد دلسوزی بودند که نگذاشتند اف 14 ها را پس بدهیم و در اولین روزی که عراق به کشور ما حمله کرد، کشور ما با 140 هواپیما توانست عمق خاک عراق را بمباران کند بنابر این تجهیزات نظامی یک عنصر اساسی در جنگ است.

 

وی افزود: در ادامه جنگ ما نتوانستیم از این عنصر آتش های پشیبانی استفاده کنیم چون آمریکایی ها ما را تحریم تسلیحاتی کردند و آن زمان مثل الان کشور توان ساخت موشک های دوربرد را نداشت و همه چیز وارد می شد، لذا دست کشور از این عنصر خالی ماند و فقط قدرت یگان های مانوری با روحیه مقاومت بالا ماند.

 

این سردار جبهه های جنگ گفت: ما چون قدرت آتش را نداشتیم دست به ابتکار شناسایی(اطلاعات عملیات) و استفاده از تاریکی شب و خلأ های دشمن با دو عنصر شجاعت و ایمان نیرو های رزمنده زدیم که نتیجه آن دستگیری نیروهای بعثی بود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گفته برخی از مسئولین کشور که برجام سایه جنگ را از کشورما برداشت، اظهار داشت: آقای هاشمی که می گوید روزگار ما دوران گفتمان هاست نه موشک و در جای دیگری توئیت کرده که در کشور ژاپن و آلمان بعد از جنگ جهانی دوم ارتش کنار گذاشته شد و همه پولشان را به اقتصاد بردند و رشد کرد و ما هم در دولت آقای خاتمی راه را آغاز کردیم تا در دوره دوم دولت به آن جامه عمل بپوشانیم که بجای هزینه های سنگین نظامی ، کار اقتصادی بکنیم.

 

حسین الله کرم تشریح کرد: ایجاد تولید و شغل کار خوبی است اما حذف نیروهای دفاعی و نظامی کشور ، کنار گذاشتن موشک ها کار درستی نیست.

 

وی افزود: این ها از این نظر که طبق قطعنامه های بین المللی از نظر هسته ای  دیگر تهدیدی برای صلح جهانی نیست، می گویند برجام سایه جنگ را از کشورما برداشت و قرار شد که تحریم ها برداشته شود که برداشته نشده است .

 

این فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس دشمنان در مقابل مقاومت ملت ایران زانو زدند و حتی نتوانستند یک وجب از خاک ایران را جدا کنند و این مقاومت مردمی بازدارندگی است چون طبق 6 قطعنامه  قبل از برجام دشمنان 6 بارخواستند به ایران حمله کنند اما نکردند، چون تهدید کننده(آمریکا و اسرائیل) توان تهدید نداشت و بخاطر بدهکاری و به هم ریختن اوضاع سیاسی و اجتماعی داخل کشور خودشان در تمام جنگ های منطقه شکست خوردند.

 

وی افزود: از سوی دیگر دشمنان جرأت ندارند به کشور ایران حمله کنند چون در عرض کمتر از یک ساعت با موشک های دوربرد اسرائیل را با خاک یکسان می کند.

 

الله کرم بیان داشت: مسئله مهم دیگر تنگه هرمز است که روزانه بیش از 20 میلیون بشکه نفت از آن می گذرد و جامعه جهانی قادر نیست این تنگه را جایگزین کند و دشمنان جرأت حمله به ایران را ندارند چون تنگه هرمز بسته می شود و قیمت نفت بالا می رود و کشورهای غربی با این وضعیت توان اداره کشور را ندارند.

 

وی افزود: در حالیکه قدرت های قطبی جهانی از بین رفته اند و هیچ نیروی نیابتی قدرت حمله به ایران را ندارد و کشوری مانند اسرائیل مشروعیت خود را از دست داده و مردم آن در حال کوچ هستند و علاوه بر آن درجنگ 33 روزه در مقابل حزب الله  شکست خوردند و کشوری مانند ترکیه خودش مشکلات داخلی دارد و عربستان هم در جنگ با یمن شکست خورده است.

 

 

وی اضافه نمود : دانش هسته ای در ایران یک دانش بومی است و مجدد می توانیم آن را از نو بسازیم ودلیل پلمب کردن مراکز هسته ای ودرآوردن قلب راکتور هسته ای برای اثبات این موضوع به جهانیان بود که آمریکایی ها به تعهداتشان عمل نمی کنند و برای آن هزینه داده ایم .

 

الله کرم تصریح کرد: افرادی که می گویند برجام جلوی حمله به ایران را گرفت درست نیست و کسانی که این ادعا را می کنند بخاطر این است که با برجام نتوانستند تحریم ها را بردارند و کسانی که می گویند مثل آلمان و ژاپن قدرت نظامی و موشک را کنار بگذاریم و گفتمان را حاکم کنیم ، اینها عین همان خیانتی است که در دولت موقت نسبت به اف16 ها صورت گرفت و می گفتند اف14 ها را پس بدهیم نیاز نداریم.

 

وی افزود:کسانی که این حرف ها را می زنند انگار که داعش را بیخ گوش خود نمی بینند و نمی دانند که داعش با ایزدی ها و مردم سوریه چکار کرد، اگر ما قدرت دفاعی نداشتیم داعش اکنون به تهران می رسید و وحشیانه ملت را قتل عام می کرد.

 

این پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که آگاهانه این حرف ها می زنند  دارند به کشور خیانت می کنند در حالی که فرهنگ ما فرهنگ عاشورا و مقاومت و عزت است.

 

 

 وی با بیان اینکه؛ دشمن با مذاکره درحال امتیاز گرفتن است که بعد از برجام نوبت موشک های ماست و پس از موشک ها نوبت به کنار گذاشتن مقاومت و حزب الله می رسد، گفت: در حال حاضر 2 مذاکره بدون اطلاع ملت در حال انجام است؛ که اولین آن قرارداد FATF که پولشویی نشود و پول برای تروریست ها ارسال نشود که بعد از برجام که ایران به تعهدات خود عمل کرد غربی ها گفتند برای اینکه پول های بلوکه شما را بدهیم باید به این قرارداد بانکی بپیوندید که با این کار اطلاعات بانکی کشور در اختیار غربی ها قرار دارد و از نظر آنها مقاومت و حزب الله تروریست هستند که نباید به آنها کمک مالی بشود و مهمتر از آن در داخل کشور شرکت هایی که به نفع سپاه پاسداران مشارکت مالی داشته باشند تحریم می شوند و این باعث می شود برخی بانک ها به قرارگاه خاتم الانبیاء نامه بزنند که نمی توانند ارز در اختیار آنها بگذارند چون کنگره آمریکا آنها را تحریم می کند.

 

حسین الله کرم گفت: بانک های ایران در پاسخ به این موضوع که چرا این قرارداد را می پذیرید می گویند که ما برای آزاد شدن پول های بلوکه شده این موضوع را پذیرفته ایم.

 

وی افزود: این جریان یک جریان خود تحریمی است که برخلاف امنیت ملی کشور است و دشمنان می خواهند سپاه و امکانات داخلی متوقف شود ومقاومت داخلی و خارجی را  تحت عنوان تروریست منطقه ای با دست خودمان از بین ببریم تا آمریکایی ها اجازه بدهند 140 میلیاردی که در خارج داریم به کشور وارد کنیم، اگر ندادند چه؟ مگر دفعه قبل در لوزان بدقولی کردند چکار کردیم؟

 

این فعال سیاسی بصیرتی خاطرنشان کرد: در قوانین مجلس رای به راهکار مقابله به مثل داده شده و طرح 9 ماده ای مقام معظم رهبری هم مقابله به مثل است، یعنی تنها راه برخورد با دشمن مقابله به مثل است نه از دست دادن مقاومت منطقه ای.

 

وی افزود: مسئله بعدی حقوق بشر است که اروپایی ها تحت این عنوان برای کشور نقشه هایی دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور ما ثروتمند است و ملت ما تا نسل ها می توانند راحت زندگی کنند اما مدیریت کشور بخاطر بازی های سیاسی ضعیف است و مشکل ما مشکل مسئولین است و خیلی از مسئولین ما اشرافی زندگی می کنند در حلی که مردم مثل دوران دفاع مقدس ایستاده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها