یادداشت: سعید قنبری- فعال رسانه ای

آقای فلاحت پیشه موقع اقدام و عمل است!

کد خبر: 295501
|
07:43 - 1395/06/16
نسخه چاپی
آقای فلاحت پیشه موقع اقدام و عمل است!
اسلام آباد خبر: امروز وقت آن است تا فلاحت پیشه با اقدام و عمل شعارهای خود را جامه عمل بپوشاند.

یادداشت: سعید قنبری- فعال رسانه ای

 انتخابات اسفندماه 94 در اسلام آباد غرب روزهای پرشوری را در صحنه سیاسی این شهرستان رقم زد.از تیترهای ریز و درشت مطبوعات تا میتینگ های انتخاباتی همه و همه دست به دست هم داد تا مردم طوفان انتخاباتی اسلام آباد غرب را رقم بزنند و فلاحت پیشه را به عنوان منتخب خود برای سومین بار راهی خانه ملت کنند.

 

صدای شور انتخاباتی اسلام آبادی ها با تیترهای خبرگزاری ها به وزارتخانه ها کشیده شد و منتخب مردم اسلام آباد از پس لرزه های حضورش در خانه ملت به سبب نشر همین صدا خبر داد.

 

آن موقع که تیتر یک خبرآنلاین تصاویر میتینگ فلاحت پیشه را به نمایش میگذاشت فلاحت پیشه دست برتر عملیات روانی انتخابات را از آن خود کرده بود و با همین پشتوانه قول های زیادی به مردم اسلام آباد غرب داد.قول احیای کارخانه شیشه و خروج اسلام آباد از بن بست بیکاری را فلاحت پیشه قرار شد عملیاتی کند.

 

اکنون سه ماه است که مجلس کار خود را شروع کرده و فلاحت پیشه از حیث وظایف نمایندگی در بعد ملی خوش درخشیده ولیکن بعد محلی اقدامات فلاحت پیشه کمرنگ است.

 

جان کلام این یادداشت این است که امروز دیگر وقت آن است تا فلاحت پیشه با اقدام و عمل شعارهای خود را جامه عمل بپوشاند.چهار سال با چشم بر هم زدی میگذرد و فرصت ها چون باد می روند.

 

 اسلام آباد غرب دیگر مهلت آزمون و خطا و فرصت سوزی ندارد پس جناب فلاحت پیشه بدانید که دیگر وقت اقدام و عمل است.

 

در پایان این یادداشت یادی میکنم از شهدای والامقام حادثه ترور ریجاب که مظلومانه به شهادت رسیدند.خداوند روح این شهدا را با سید الشهدا محشور گرداند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها