توسط آموزش و پرروش شهرستان صورت گرفت/

تجلیل از دانش آموز برتر قرآنی اسلام آباد غرب+عکس

کد خبر: 295503
|
14:22 - 1395/06/17
نسخه چاپی
تجلیل از دانش آموز برتر قرآنی اسلام آباد غرب+عکس
اسلام آبادخبر: با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان از دانش آموزان صدف رضایی و رعنا آزادی که رتبه اول استان در رشته حفظ و قرائت قرآن را کسب نمودند، تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب با حضور در منزل  دانش آموزان صدف رضایی دانش آموز پایه هفتم دبیرستان ساره رتبه اول استان در رشته حفظ وهمچنین رعنا آزادی دانش آموز پایه نهم دبیرستان شاهد مطهره رتبه اول استان در رشته قرائت قرآن ازایشان تجلیل نمود.

 

بر اساس این گزارش حسن رجبی مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب به همراه کارشناس قرآن وعترت و همچنین مدیران ومعاونین دبیرستان های شاهد مطهره وساره باحضور در منزل دانش آموزان ممتاز قرآنی در رشته حفظ و قرائت ضمن تحسین و تبریک کسب رتبه اول استانی از آنان خواستند تا بعنوان سفیران قرآن باعث ترویج ارزشهای قرآنی در مدرسه وجامعه باشند.

 

رجبی در این دیدارها اظهار داشت: خداوند به وسیله سفیر امین خود قرآن را بر پیامبر (ص) نازل کرد تا وسیله خیر و برکت برای مسلمانان باشد.

 

وی افزود: اولیای دانش آموزان نیز می‌توانند با ارتباط منسجم و پیوند عمیق با اولیاء مدرسه در این امر خطیر نقش مهمی داشته باشند.

 

حسن رجبی تصریح کرد: قرآن دنیا و آخرت دانش آموزان را بیمه می‌کند و مشکلات روحی و روانی آن‌ها را ازبین می‌برد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب  با اشاره به جایگاه خانواده در موفقیتهای دانش آموزان اظهار داشت: زمانی آموزش و پرورش در کار تعلیم و تربیت موفق است که خانواده در این امر مشارکت داشته باشد.

 

وی شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه قرآن، عترت و نماز، پرورش حس مذهبی و ایجاد رغبت و شوق بیشتر به معارف الهی، شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در حوزه علوم قرآنی را از  اهداف برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد