در راستای مصوبات شورای فرهنگ عمومی صورت گرفت/

برخورد با سد معبر مغازه داران در اسلام آبادغرب + عکس

کد خبر: 295504
|
15:04 - 1395/06/17
نسخه چاپی
برخورد با سد معبر مغازه داران در اسلام آبادغرب + عکس
اسلام آبادخبر: پیگیری جدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب من جمله برخورد با سد معبر مغازه داران در اسلام آبادغرب در دستور کار نهادهای فرهنگی شهرستان قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیگیری جدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب من جمله برخورد با سد معبر مغازه داران در اسلام آبادغرب در دستور کار نهادهای فرهنگی  شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره.صنعت -معدن - تجارت واصناف شهرستان  قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش؛ مغازه داران خیابان های مرکزی شهر اسلام آبادغرب با تجاوز به حریم پیاده رو و با ایجاد سد معبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند و لازم است نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در راستای عملی نمودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی ، پیش از ظهر امروز  توسط کارشناسان اردارات و نهاد های مربوطه تذکرات لازم  به مغازه داران خاطی داده شد و مقرر گردید 5 نفر از کسبه و مغازه دارانی که به قانون  احترام گذاشته و حریم پیادرو را رعایت نموده اند تقدیر بعمل آید.

 

گفتنی ست؛ یکی دیگر از مصوبات ارزشمند  شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب در سال گذشته،  تبدیل پارک حافظ به پارک بانوان است که با گذشت مدت زیادی از این مصوبه هنوز به دلایل نا معلومی توسط ادارات مربوطه اجرایی نشده است.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد