فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی ارتش:

باید همیشه دفاع مقدس را ارج نهاده و به آن افتخار کنیم و چراغ راه خود و آیندگان قرار دهیم

کد خبر: 295542
|
19:20 - 1395/06/29
نسخه چاپی
باید همیشه دفاع مقدس را ارج نهاده و به آن افتخار کنیم و چراغ راه خود و آیندگان قرار دهیم
فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی گفت: خودکفایی، استقلال، آزادی ، امنیت و آرامش و تمامیت ارضی کشورمان را مدیون خون صدها هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ نوشیر قائمی فرمانده تیپ 181 زرهی شهید سرلشکر سلیمی اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس، فرارسیدن عید سعید غدیرخم را به محضر فرمانده کل قوا امام خامنه ای، مسلمانان جهان بخصوص مردم شهیدپرور شهرستان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 

وی اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین و عظیم ترین رخداد کشور در طی سال های پس از انقلاب بوده و هست ، دفاعی که کشورمان نه تنها بر علیه آمریکا ، اسرائیل و عراق می جنگید بلکه در مقابل تمام دنیا ایستادگی کرد و بر علیه زور گویی ها و زیاده خواهی جهان استکبار مقاومت شایسته ای از خود نشان داد و به همگان فهماند که ملت ایران اسلامی زیر بار زور تجاوز استکبار نخواهد رفت.

 

فرمانده تیپ 181 زرهی شهید سرلشکر سلیمی با بیان اینکه؛امروزه همه ما می دانیم خودکفایی، استقلال، آزادی ، امنیت و آرامش و تمامیت ارضی کشورمان را مدیون خون صدها هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس هستیم ، تصریح کرد: باید همیشه دفاع مقدس را ارج نهاده و به آن افتخار کنیم و چراغ راه خود و آیندگان قرار دهیم.

 

وی افزود: ما روز پایان جنگ ( روز فتح نهایی) را جشن نگرفته ایم، ما روز آغاز جنگ و اولین هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم، ما می خواهیم به دنیا بگوئیم که ملت ایران مورد تجاوز قرار گرفت و مردمی که در سال های اولیه انقلاب به فکر ساماندهی کشور بودند، این تجاوز در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و در فصل حج (ماه حرام ذیقعده) و در آن روز که نیرو های مسلح آمادگی لازم را برای یک نبرد کلاسیک نداشتند این تجاوز بر ما تحمیل شد.

 

سرهنگ قائمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: با پایان یافتن جنگ و عدم پیروزی استکبار در زمینه های نظامی ، تهاجمات دشمن به عرصه های دیگر کشیده شد و یکی از این عرصه ها که با تهاجمات گسترده همراه بوده است عرصه اقتصادی است بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری،نظریه پردازی و الگو سازی در عرصه های جدید اقتصادی است.

 

وی افزود: هر کشوری که علم استکبار ستیزی را برپا کند نیازمند چنین الگو هایی هست که یکی از این مفاهیم اقتصاد مقاومتی است.

 

فرمانده پادگان الله اکبر با اشاره به وصیت نامه شهید سرلشکر حسین خلعتبری مبنی بر اینکه؛ اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسپیده باشد آن را با خونم در خاک وطن می شویم و نمی گذارم حتی ذره ای از خاک پاک ایران را این وحشی های بی سر و پا (بعثی ها) با خود ببرند و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم حتما" به این مردم خوب تقدیم می کردم.

 

سرهنگ قائمی با بیان اینکه انشاءالله بتوانیم رهرو شهدا باشیم، در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: تیپ 181 زرهی  ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی نظیر؛ رژه حماسی نیرو های مسلح  در روز 31 شهریور به همراه سایر یگان های نظامی سپاه و نیرو ی انتظامی در حضور مردم را تدارک دیده است.

 

وی غبارروبی مزار شهدای اسلام آبادغرب و دیدار و سرکشی از ایثارگران و خانواده شهدای شهرستان ،حضور در نمازجمعه با سخنرانی پیش از خطبه ها توسط فرمانده تیپ 181 ارتش، دعوت از خانواده های سربازان شهید و تجلیل از ایشان در پادگان الله اکبر، برپایی نمایشگاه دستاوردهای جدید ارتش، راهپیمایی خانواده های نیرو های مسلح را از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده در هفته دفاع مقدس ذکر نمود.

 

فرمانده تیپ 181 زرهی شهید سرلشکر سلیمی خاطرنشان کرد: اطاعت پذیری از فرماندهی کل قوا و دینی که در برابرمردم و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و خانواده های ایشان  داریم ، باعث می شود به گونه ای در میدان حاضر باشیم که دل دوستان را شاد و دشمنان را نامید کند.

 

وی افزود: با گوش به فرمانی و پا به رکاب بودن دلاوران نیرو های مسلح ارتش، سپاه و انتظامی نسبت به ولایت و استقرار ایشان در مرزهای کشور، الحمدلله امنیت مطلق در مرزهای غربی حاکم بوده و با رصد حرکات گروهک های تروریستی نظیر داعش و ... کوچکترین تهدیدی را در نطفه خفه می کنند.

 

سرهنگ قائمی تصریح کرد: ما این پیام را داریم که با هیچ کشوری سرجنگ نداریم اما اگر کسی بخواهد کوچکترین تجاوزی را بر علیه کشور ما انجام بدهد بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر اتحاد و هوشیاری  در مقابل نقشه ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و فرمانپذیری از ولایت در برابر نفوذ دشمنان تأکید نمود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد