فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای 65 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 295543
|
19:58 - 1395/06/29
نسخه چاپی
اجرای 65 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های جامعی را برای آحاد مردم و همچنین برای بسیجیان در نظر گرفته که انشاالله در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد نمود.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان  در گفتگو بااسلام آبادخبر، ضمن تبریک عید غدیر خم گفت:سپاه ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های جامعی را برای آحاد مردم و همچنین برای بسیجیان در نظر گرفته که انشاالله در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد نمود.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه بالغ بر 65 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می شود، بیان کرد:مهمترین برنامه اولین روز هفته دفاع مقدس برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور می باشد که گروهان های رژه کادر و بسیجیان در کنار عزیزانمان در ارتش و نیروی انتظامی اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را به نمایش خواهند گذاشت.



سرهنگ خدادادیان نشست سرگروههای صالحین، برگزاری یادواره شهدا،مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه،غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نمایشگاه دفاع مقدس در شهرداری و اداره ارشاد افتتاح خواهد شد.



وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان،برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی و نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس،غبار روبی مزار شهداء از جمله برنامه های دومین روز از هفته دفاع مقدس است.



فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اظهار کرد: در دومین روز هفته دفاع مقدس برگزاری دعای ندبه در حوزه های مقاومت و حضور بسیجیان و کارکنان در نماز جمعه دیدار با خانواده محترم شهداء و همچنین پیاده روی خانوادگی با محوریت فرهنگیان و خانواده های محترم آنان توسط بسیج فرهنگیان،اجرای تئاتر و نمایشگاه کتاب در مکان پارک ولایت خواهیم داشت.



خدادادیان تصریح کرد: در سایر روزهای هفته دفاع مقدس نیز مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، میدان تیر، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده های شهدا، همایش علمی کردن کشاورزی، شعر خوانی و خاطره گویی از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.



وی ابراز امیدواری کرد: که بتوانیم بااستعانتاز خداوند متعال و تلاش تمامی بسیجیان  برنامه هایی در شأن هفته دفاع مقدس برای مردم شهید پرور شهرستان اسلام آباد داشته باشیم.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب در خصوص حضور مردم با توجه به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن مناسبت های ملی مذهبی عنوان کرد: انقلاب انقلاب مردمی است مردم نقش اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و خود مردم حافظ انقلاب اسلامی خواهند بود و این مردم درک و بصیرت سیاسی بسیار بالایی دارند.


وی افزود: مردم در تمامی صحنه هایی که انقلاب اسلامی به آنها احتیاج داشته حضور داشته اند و انقلاب اسلامی بر پایه ی تفکرات امام خمینی (ره) و برگرفته از نهضت و قیام امام حسین (ع) بوده است و برپایه این تفکر مردم همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد