امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب:

کسانی فکر می کنند دشمن به ما رحم می کند؛ این یک خیال خام است

کد خبر: 295575
|
18:04 - 1395/07/02
نسخه چاپی
کسانی فکر می کنند دشمن به ما رحم می کند؛ این یک خیال خام است
اسلام آبادخبر:حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد:ان شاالله خداوند ما را شرمنده ی شهدای 8 سال دفاع مقدس نکند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب گفت:پرهیز از دنیا به این معنا نیست که انسان یک گوشه ای را انتخاب و زنگی روزمره خود را رها کند و این سفارش ها به این علت است که انسان از حرام خدا پرهیز کند و آن چیز هایی که خدای متعال ما را به آن سفارش کرده است اطاعت کنیم.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به خطبه ی 62 نهج البلاغه گفت: همه ی ما تنها وارد قبر می شویم و در سرای آخرت مال و منصب های دنیایی به انسان کمکی نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ما باید این روز ها را گرامی بداریم،سیاست ما قرآنی است و اصول کلیه نظام بر پایه قرآن است.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب با بیان آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ  خاطر نشان کرد: تا می توانیم باید تجهیزات جنگی داشته باشیم و آن کسانی که فکر می کنند دشمن به ما رحم می کند این یک خیال خام است اگر کسی دارای اینگونه تفکراتی باشد یا وابسته آنهاست یا دارای عقل ضعیفی است.

 

وی افزود: یاد و خاطره ی شهدای گرانقدری که در 8 سال دفاع مقدس جان خود را در راه کشور اسلامی فدا کردند گرامی می داریم و از خدای منان می خواهیم ما که ادامه دهنده گان راه آنها هستیم شرمنده نشویم.

 

حاج آقا عزیزی با اشاره به روز مباهله و بیان داستان پیامبر(ص) اعنوان کرد: روز مباهله و داستان آن نشانی از حقانیت مذهب شیعه است و خدا را سپاسگذار و شاکریم که از این نعمت اهل بیت برخورداریم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد