رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در اسلام آبادغرب؛

مازندران وتوابع تهران به فینال راه یافتند/تهران والبرز دررده بندی

کد خبر: 295576
|
09:36 - 1395/07/03
نسخه چاپی
مازندران وتوابع تهران به فینال راه یافتند/تهران والبرز دررده بندی
اسلام آبادخبر: در پایان روز نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان کشور در اسلام آبادغرب تیم های مازندران و توابع تهران با برتری مقابل حریفان به فینال راه یافتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور یادواره شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزه وندی در گروه الف از صبح روز جمعه دوم مهر ماه آغاز شده و در پایان روز نخست تیم های صعود کننده به مرحله رده بندی و فینال مشخص شدند.

 

بر این اساس در پایان مسابقات مقدماتی تیم های مازندران و توابع تهران به دیدار فینال راه یافتند و تیم های تهران و البرز نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

 

طبق برنامه اعلام شده امروز شنبه مازندران و توابع تهران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند و تهران و البرز نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

 

همچنین همدان و لرستان برای کسب عنوان پنجمی و گیلان و کرمانشاه نیز برای جایگاه هفتمی با هم رقابت خواهند کرد، ضمن اینکه رقابت برای کسب مقام نهمی نیز بین تیم های مرکزی و کردستان برگزار می شود.

 

گفتنی است، پیش از این مسابقات نیز، رقابت ها در رشته فرنگی به میزبانی اسلام آبادغرب برگزار شد که خوزستان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد