گزارش مشروح از مراسم تقدیر مردمی از کیانوش رستمی؛

پرستویی: شیفته اخلاق کیانوش رستمی شدم/ مرادی: جای تاسف دارد که هنوز استاندار به دیدار کیانوش رستمی نرفته است/ کیانوش رستمی: کرمانشاه مهد پهلوانان است

کد خبر: 295585
|
09:45 - 1395/07/04
نسخه چاپی
پرستویی: شیفته اخلاق کیانوش رستمی شدم/ مرادی: جای تاسف دارد که هنوز استاندار به دیدار کیانوش رستمی نرفته است/ کیانوش رستمی: کرمانشاه مهد پهلوانان است
اسلام آباد خبر: مراسم تقدیر مردمی از کیانوش رستمی با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مجتبی جوهری، مدیر کل ورزش  و جوانان استان کرمانشاه در همایش مردمی تجلیل از کیانوش رستمی، قهرمان وزنه برداری کرمانشاهی در المپیک ریو 2016  که عصر امروز شنبه درتالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: المپیک اوج توانمندی ملت هاست و وقتی پرچم کشوری در آن به احتزاز در بیاید اوج قدرت است. فردی که این قدرت را به نمایش بگذارد  ماندگار است و کیانوش رستمی که اینکار را کرد، کار ماندگاری است.

 

وی افزود: کاری که ایشان کرد، برای استان کرمانشاه افتخاری غیر قابل وصف بود.

 

جوهری با تقدیر از برگزار کننده این همایش گفت: این اقدامات نیز به نوعی امر به معروف محسوب شده و اقدام مردمی بسیار خوبی است.

 

وی تاکید کرد: ابتدا از اینکه ارشاد قرار است این همایش را برگزار کند، تعجب کردم اما بعدها فهمیدیم آقای شکری پشت این مراسم بوده و اقدامی قابل تقدیر است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بعد از موفقیت کیانوش رستمی استاندار به ما دستور تشکیل ستاد استقبال را دادند که برنامه خوبی برای استقبال ایشان برگزار کنیم که به هر ترتیب به هم خورد اما سعی داریم مراسمی برگزار و از ایشان و آقای خالوندی که در پارالمپیک برنده شدند و همینطور فوتبالیست های ما که در تیم هفت نفره  مدال نقره گرفتند تجلیلی به عمل آوریم.

 

وی گفت: به دلیل آنکه آخرین کاروان ما سه روز پیش آمد، این مراسم در آینده نزدیک برگزار می شود.

 

جوهری با بیان اینکه بنده وظیفه نوکری ورزشکاران را دارم، گفت: جا دارد از آقای شکری تشکر کنیم زیرا این حرکت باعث جاری و ساری شدن فرهنگ تقدیر در بین سایرین می شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تعداد قهرمانی ها و ورزشکاران قهرمان کرمانشاه افزایش یابد.

 

اهتزاز پرچم ایران در المپیک توسط رستمی باعث افتخارکرمانشاهیان است

 

جهانبخش شکری، مدیر عامل مجتمع ذوب آهن بیستون و برگزار کننده مراسم تقدیر از کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین برای حضور در این مراسم گفت: هر کاری من کرده ام امانت الهی است که به انجام رسانیدم و کاری نکرده ایم.

 

وی با تشکر از کیانوش رستمی به خاطر به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در مسابقات المپیک ریو، آن را مایه افتخار کرمانشاهیان دانست.

 

شکری با اشاره به پخش کلیپ قهرمانی رستمی گفت: زمانی که این کلیپ را می بینم اشک در چشمانم حلقه می بندد و خودم و خانواده ام برای قهرمانی او دست به آسمان و دعا بودیم.

 

وی با بیان اینکه مردم باید قدر این جوانان را بدانند و افزود: مسئولین قدر این جوانان را می دانند و ما مردم نیز باید قدر بدانیم.

 

مدیر عامل مجتمع ذوب آهن بیستون در پایان آرزوی موفقیت برای کیانوش رستمی و جوانان ورزشکار کرمانشاهی کرد.

 

کیانوش رستمی ثابت کرد می تواند مرزهای ورزش را در هم بشکند

 

ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در همایش مردمی تجلیل از کیانوش رستمی، قهرمان وزنه برداری کرمانشاهی در المپیک ریو 2016  که عصر امروز شنبه درتالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، ضمن خیر به حاضرین، گفت: کیانوش رستمی، کاری کارستان کرد.

 

وی افزود: از جوان کرمانشاهی غیر این انتظار نیست و کرمانشاه همواره مهد فتوت و جوانمردی بوده است.

 

رحیمی زنگنه با بیان اینکه کرمانشاهیان نمونه بارز این صفات هستند، گفت: کرمانشاهیان در 8 سال دفاع مقدس 9800 شهید را تقدیم انقلاب کرد و کیانوش رستمی نیز از تبار همین مردان است.

 

وی تاکید کرد: رستمی ثابت کرد می تواند مرزهای ورزش را در هم بشکند و مایه افتخار کرمانشاه باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: هر چه از ایشان تقدیر کنیم کم است اماذدر جامعه ما باید فرهنگ سپاسگزاری نهادینه شود و قدر دان هم باشیم و بدانیم پیشرفت ما در گرو پیشرفت همدیگر است که نام کرمانشاه را سربلند کنیم.

 

وی گفت: یکی از این قدرشناسان که قدرشناسی را به اوج خود رساند جناب شکری است که همه بار این همایش را به دوش کشید.

 

رحیمی زنگنه خاطر نشان کرد: این همایش یک همایش مردمی است و در راس آن جناب شکری قرار دارد و در کنار آن مسئولین نیز قدر شناسی خود را انجام می دهند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد آینده ایران اسلامی با وجود چنین جوانانی روز به روز بدرخشد.

 

شیفته اخلاق کیانوش رستمی شدم

 

پرویز پرستویی در پیامی که به مراسم تقدیر مردمی از کیانوش رستمی قهرمان المپیک فرستاد، با بیان اینکه امشب شب بزرگی است، اظهار داشت: شب تقدیر از قهرمانی است که مدال افتخار را برای خانه های ما به ارمغان آورد.

 

وی افزود: امشب شب تجلیل از قهرمانی به نام کیانوش رستمی است که من شبفته اخلاق او شدم.

 

پرستویی خطاب به کیانوش رستمی گفت: من شما را قهرمان و پهلوان ایران زمین می دانم که تنهای تنها اما به یاری خدا قهرمان شدی. تو کسی هستی که شیرپاک یک کرد را خورده ای و بدان که در طول تاریخ تو قهرمان و پهلوان می مانی و این آرزوی من و ملت ایران است.

 

وی در پایان تاکید کرد:  دست تو را می بوسم و به تو افتخار می کنم.

 

جای تاسف دارد که هنوز استاندار به دیدار کیانوش رستمی نرفته است

 

علی اکبر مرادی، تنبور نواز برجسته کرمانشاهی در همایش مردمی تجلیل از کیانوش رستمی، قهرمان وزنه برداری کرمانشاهی در المپیک ریو 2016  که عصر امروز شنبه درتالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از رشته ها بزرگان زیادی در کرمانشاه داشته ایم اما هیچگاه قهرمان اول المپیک نداشته ایم و کیانوش رستمی کار بزرگی انجام داده است.

 

وی افزود: در رشته موسیقی ما از دکتر رحیمی به عنوان یک مسئول راضی هستیم اما آیا در رشته های دیگر مسئولین وظیفه خود را انجام داده اند؟

 

مرادی در ادامه تاکید کرد: ای کاش به فکر کشورمان بودیم و خدا را قبل از هرچیز مد نظر داشتیم و مصداق "همه دست به دست دهیم به مهر و میهن خویش را کنیم آباد" که در کتب درسی آمده باشیم.

 

این هنرمند کرمانشاه با اشاره به اینکه ما باید قدر دان کیانوش رستمی باشیم، گفت: باید این فرزند کرد را قدر بدانیم.

 

وی تصریح کرد: بهتر است که از ما در هر پیشه ای که هستیم نام نیک بماند.

 

مرادی در پایان خاطر نشان کرد:از مسئولین انتظار می رود که از کیانوش قدردانی کنند در حالی که استاندار کرمانشاه به عنوان مدیر ارشد این استان هنوز به دیدار کیانوش در منزلش نرفته و این جای تاسف دارد.

 

کرمانشاه مهد پهلوانان است/در 6 ماه 3 بار به آمادگی 100 درصد رسیدم

 

کیانوش رستمی در مراسم تقدیر مردمی از خودش که عصر امروز شنبه در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور خود در این مراسم اظهار داشت: قبل از هر چیز خوشحالم که کرد هستم.

 

وی با اشاره به تمریناتش برای آمادگی در المپیک ریو گفت: توانستم در ۶ ماه ۳ بار به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم که در دنیا بی سابقه است و در این شرایط توانستم رکورد دنیا را تغییر بدهم.

 

وی افزود: برگزاری این مراسم مردمی برای من بالاترین نعمت است و میلیون ها تومان نمی تواند چنین جمعی را که پر از عشق است دور هم جمع کند.

 

این قهرمان المپیک ریو از تقدیر از او در بسیاری از استان ها مانند اصفهان، قم و.... پس از بازگشتش از ریو خبر داد و گفت: در کرمانشاه تنها آقای شکری اینکار را کرد.

 

رستمی در ادامه افزود: کرمانشاه مهد پهلوانان است و امیدواریم این پهلوانی ادامه داشته باشد و همانگونه که همه به داشتن یک دوست کرد افتخار می کنند ما هم به داشتن مسئولین کرمانشاهی افتخار کنیم.

 

وی همچنین اولین مربی خود را برادرش کوروش رستمی معرفی و از وی قدردانی کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد