با حضور فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب/

مراسم تودیع و معارفه بخشدار حمیل برگزار شد

کد خبر: 295589
|
19:40 - 1395/07/04
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه بخشدار حمیل برگزار شد
اسلام آبادخبر: مراسم تودیع و معارفه بخشدار حمیل در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب مراسم تودیع و معارفه بخشدار حمیل در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

 

در این مراسم ابتدا مسعود جابری  با بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت 3 سال تصدی بخشداری حمیل اعلام کرد در این مدت بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران بخش حمیل اعتبار جذب و هزینه شده است.

 

وی از همکاری و همراهی نمایندگان فعلی و سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ،استاندار کرمانشاه ،فرماندار و مجموعه میریت  شهرستان و بخش و همچنین شوراهای اسلامی روستاها ،دهیاران و بزرگان این منطقه قدردانی نمود.

 

در ادامه افشین کریمی فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت:  مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است و این تغییرات در حوزه مدیریت طبیعی است.

 

وی افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف قابل لمس است و نمونه آن  تورمی که در 3 سال قبل بیش از 40 درصد بود و اقشار محروم جامعه را با مشکل مواجه کرده بود امروز کمتر از 10 درصد و تک رقمی است  و باید اعلام کنیم که این دولت در 3 سالی که گذشته  نقاط محروم کشور را مورد توجه ویژه قرار داده و بیشترین اعتبارات هزینه شده در بخشهای روستایی بوده و همانطور که بخشدار محترم هم اعلام نمود در بخش حمیل بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی شهر و روستاهای تابعه هزینه شده و انشاالله تا دهه مبارک فجر امسال  شهر حمیل هم از نعمت  گاز برخوردار خواهد شد.

 

فرماندار اسلام آباد در ادامه گفت:  انتظار داریم همانگونه که با بخشدار سابق در راستای خدمت به مردم همکاری شده است با بخشدار جدید هم این روند ادامه یابد تا انشاالله شهر و بخش حمیل به جایگاهی که باید برسد.

 

در این جلسه ابراهیم پیرویسی بخشدار جدید حمیل هم از اعتماد استاندار ،فرماندار شهرستان  قدردانی نمود و اعلام کرد با همکاری همه مسئولین و مردم عزیز بخش حمیل  کار را اغاز  و برای رونق و شکوفایی منطقه در حوزه های مختلف تلاش بی وقفه صورت خواهد گرفت.

 

در پایان ابراهیم پیرویسی با حکم استاندار کرمانشاه بعنوان بخشدار حمیل معرفی و از خدمات مسعود جابری با اهدا لوح یادبود قدردانی بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد