به مناسبت هفته دفاع مقدس/

دیدار اصحاب رسانه اسلام آباد غرب با فرمانده انتظامی شهرستان

کد خبر: 295592
|
07:12 - 1395/07/05
نسخه چاپی
دیدار اصحاب رسانه اسلام آباد غرب با فرمانده انتظامی شهرستان
اسلام آبادخبر:فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب در جشنواره مالک اشتر از بین ۴۶۸ شهرستان رتبه دوم کشوری در حوزه اشراف فرماندهی و امنیت اجتماعی را کسب کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از نیروی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب جمعی از اصحاب رسانه با سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب دیدار كردند .


 
در این جلسه ضمن تقدیر از ایشان و پرسنل این حوزه بخاطر افزایش سطح امنیت اجتماعی شهرستان , كسب مقام دوم كشوری در جشنواره مالک اشتر از بین ۴۶۸ شهرستان در حوزه اشراف فرماندهی و امنیت اجتماعی, را به وی تبریک گفتند

 

سرهنگ سرتیپ نیا ضمن تاکید بر حفظ ارتباط رسانه ها با نیروی انتظامی گفت : ایجاد ارتباطی سازنده ، مفید و در راه رسیدن به راه كاری مسنجم و منطقی باید در دستور کار قرار گیرد .


وی افزود : امنیت زیر ساختی و زیر بنایی اگر در جامعه ای وجود داشته باشد حاصل آن جامعه ای پویا و سر زنده خواهد بود و این امر مهم محقق نمی شود مگر در سایه تعامل و همكاری با احاد مردم .


فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت : معیشت مردم در جوامع رابطه عمیقی با امنیت دارد و جرائم موجود زائده فقر است که بزرگ نمائی جرائم كوچك بعضاً نتایج سوئی در پی خواهد داشت که البته امنیت در هیچ جای دنیا مطلق نیست.


وی افزود : مقام دوم امنیتی در كل كشور باعث افتخار بنده ، همكاران و مردم اسلام آباد خواهد بود که در سایه همین امنیت می توان شاهد رشد اقتصادی در شهرستان باشیم .

 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اینكه وظیفه جمع آوری معتادان بعنوان یك معضل اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی است و ما می توانیم ظرف ۷۲ساعت كل معتادان را جمع آوری كنیم اما وظیفه نگهداری از آنها دیگر در اختیار این سازمان نیست و  جای برای نگهداری آنها نداریم در حالیكه همین قشر معتاد بیشترین خطرات را برای شهرستان بدنبال خواهند داشت .
در این دیدار اصحاب رسانه به پاس خدمات نیروی انتظامی با اهدا لوح تقدیر از سرهنگ سرتیپ نیا قدرانی كردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد