فرمانده ناحیه سپاه اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران:

اولین هدف رسانه حفظ وحدت مردم باشد/دشمن در صدد برهم زدن وحدت مردم است

کد خبر: 295597
|
21:18 - 1395/07/05
نسخه چاپی
اولین هدف رسانه حفظ وحدت مردم باشد/دشمن در صدد برهم زدن وحدت مردم است
اسلام آبادخبر: سرهنگ بیژن خدادادیان در جمع خبرنگاران گفت : فضای مجازی بسیار تاثیر گذار است و تاثیرات مثبت یا منفی فراوانی دارد ، رسانه این قدرت را دارد که توجه مردم را به هر سمت و سوی بکشاند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت : اولین هدف فضای مجازی حفظ وحدت مردم باشد وحدت بین مردم و مسئولین باید قوی تر شود دشمن در صدد برهم زدن وحدت مردم است.

 

وی افزود :امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود دو نکته کلیدی دارد : ای مردم ای مسئولین اگر دو اصل را انجام ندهید فاتحه انقلاب اسلامی را باید بخوانید ۱- حفظ وحدت ۲- دشمنانتان را فراموش نکنید ، دشمن با سیاست اختلافات و دو قطبی کردن جامعه بفکر از هم پاشیدن وحدت مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی است.ما دشمن مشترکی داریم و دشمن شناسی خیلی مهم است.

 

سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: اگر می خواهید به مردم کمک کنید موجب وحدت بیشتر مردم و مسئولین شوید. صداقت یکی از مهم ترین اصل رسالت رسانه است در مطالبی که می نویسید سلیقه شخصی را دخالت ندهید نفع عموم مردم را در نظر بگیرید و بی طرف باشید.استقلال فکری داشته باشید ؛ عضویت در حزب ها اشکالی ندارد کارهای خوب هر طیف از احزاب سیاسی را بازگو کنید خبرنگار مستقل از نظر فکری باعث موفقیت می شود.

 

خدادادیان تصریح کرد : امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ و رهبری معظم آمریکا را گرگ خطاب کردند. این انقلاب ، انقلاب امام زمان(عج) است و امام راحل فرمود دفتر انقلاب را اولین و آخرین اولیاء الهی امضاء کردند. باید از وضعیت کشورهای همسایه درس بگیریم خیلی ها ناآگاهانه مرتکب اشتباه می شوند و در زمین دشمن بازی می کنند، وحدت استقامت مردم ایران و نفوذ ناپذیر است.

 

وی افزود : اسلام آباد غرب تمدن ۷ هزار ساله دارد مردم این شهر فرهنگ غنی دارند مردمی باغیرت ، با تعصب ، مهربان و مهمان نواز هستند.در زمان جنگ خانه های این شهر یک در میان بمباران شده بود این مردم زحمت زیادی برای انقلاب کشیدند بچه های گردان حمزه که اسلام آبادی بودند بهمراه شهید حاج اکبر نظری در عملیات مرصاد حتی خانه های خودشان را که در تصرف منافقین بود مورد هدف قرار می دادند.

 

سرهنگ خدادادیان در سخن آخر گفت :فضای مجازی را پر از خوبی ها کنید و از تمدن ، اخلاق ، غیرت و مردانگی مردمان این شهر بگویید.

 

گفتنی ست؛ خبرنگاران حاضر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به پاس زحمات سرهنگ بسیجی بیژن خدادادیان لوح تقدیری به نمایندگی از اصحاب رسانه شهرستان به ایشان تقدیم کرند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد