سردار نقدی:

اگر در عرصه های نانو، هسته‌ای و دفاعی پیشرفت کرده‌ایم در صنعت نفت هم می توانیم/ عده‌ای می خواهند نفت را به هر قیمتی بدهند برود

کد خبر: 295629
|
13:06 - 1395/07/12
نسخه چاپی
اگر در عرصه های نانو، هسته‌ای و دفاعی پیشرفت کرده‌ایم در صنعت نفت هم می توانیم/ عده‌ای می خواهند نفت را به هر قیمتی بدهند برود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این واقعیت‌های امروز دنیا در نتیجه مقاومت است. اینها دستاوردهای بزرگی است که به راحتی به دست نیامده است پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم با عشق و محبت و بیان حقیقت و مبتنی بر فطرت به دست آمده است تمام بوق‌های تبلیغاتی در دنیا علیه ما تبلیغ می‌کنند ولی ما به لطف خداوند و مقاومت روز به روز پیشرفته‌تر و محبوب‌تر می‌َشویم.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج سازمان مستضعفین در هفدهمین همایش سراسری مسئولین بسیج وزارت نفت که در باشگاه شماره یک صنعت نفت برگزار شد اظهار داشت: دستاوردهایی که امروز بعد از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده در اثر مقاومت ملت و نظام بوده است.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین ادامه داد: ما در عرصه نظامی قوی‌ترین نیروهای مسلح را داریم که توانستند توازن قدرت را برقرار کنند و جلوی دشمنان اسلام ایستادگی کند و این دستاوردها در مقاومت ما پدید آمده است ما ایستادگی کردیم و تسلیم دشمنان نشدیم و خداوند هم ما را یاری کردو پاداش آن را به ما داد دشمنان جرات نگاه چپ به ما را ندارند حتی یک تیر نمی‌تواند به سمت ما شلیک کند.

وی افزود: ما علم و فناوری این را داریم که موشک بسازیم و این توانایی و علم این را داریم که در سایر افق به پیشرفت‌های و دستاوردهای شگرفی برسیم و این دستاوردها از دل مقاومت بوجود آمده است.

سردار نقدی عنوان کرد: امروزه هزاران شبکه‌ ماهواره‌ای بر علیه کشور ما فعالیت می‌کنند ولی این انقلاب به سرعت در حال پیشرفت است. انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سایر نقاط جهان نیز صادر شده است و تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروزه مقامات آمریکایی التماس می‌کنند با مقامات ایرانی دست بدهند افزود: این واقعیت‌های امروز دنیا در نتیجه مقاومت است. اینها دستاوردهای بزرگی است که به راحتی به دست نیامده است پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم با عشق و محبت و بیان حقیقت و مبتنی بر فطرت به دست آمده است تمام بوق‌های تبلیغاتی در دنیا علیه ما تبلیغ می‌کنند ولی ما به لطف خداوند و مقاومت روز به روز پیشرفته‌تر و محبوب‌تر می‌َشویم.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد