فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد

ثبت نام حدود سه هزار خانوار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن اسلام آبادغرب/ ثبت نام رایگان اینترنتی در دهیاری ها و بخشداری های شهرستان

کد خبر: 295685
|
13:04 - 1395/07/24
نسخه چاپی
ثبت نام حدود سه هزار خانوار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن اسلام آبادغرب/ ثبت نام رایگان اینترنتی در دهیاری ها و بخشداری های شهرستان
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از مشارکت و ثبت نام 2988 خانوار با جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر از در شهرستان اسلام آبادغرب در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.

افشین کریمی در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار داشت: علم برنامه ریزی می گوید برای اینکه بتوانیم برنامه ریزی صحیح، سریع و کارآمد و با بهره وری مناسب داشته باشیم حتما" باید داده واقعی و مناسب وجود داشته باشد و مهمترین داده ها در بحث ملی، اجتماعی و مدیریت اقتصادی در همین سرشماری که انجام می شود بدست می آید.

 

وی با بیان اینکه  سرشماری درخدمات رسانی به مردم خیلی موثر است، افزود: دقت در آمارگیری  باعث می شود در آینده دستگاه های اجرایی کشور، دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی متناسب با این آمارها برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند متناسب با واقعیت های جامعه طراحی برنامه و خدمات ارائه دهند.

 

فرماندار شهرستان گفت: امسال ثبت نام اینترنتی در دستور کار سرشماری یود و مهلت ثبت نام اینترنتی به مدت 72 ساعت تا 27 مهرماه 95 تمدید شده است.

 

وی افزود: در شهرستان اسلام آبادغرب به نسبت استقبال خوبی از ثبت نام در سرشماری اینترنتی بعمل آمده و اسلام آبادغرب در بین 14 شهرستان استان کرمانشاه رتبه ششم  آمار ثبت نام را داشته است.

 

کریمی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده بود که در کل کشور 35 درصد ثبت نام اینترنتی انجام شود که در شهرستان اسلام آبادغرب 13 و نیم درصد تاکنون محقق شده است و تا امروز 2988 خانوار با جمعیت 10 هزار و 749 نفر بصورت اینترنتی ثبت نام کرده اند که با تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با دعوت از مردم برای ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن  در مهلت تمدید شده، اظهار کرد: در دهیاری ها و بخشداری ها ثبت نام بصورت رایگان برای مردم انجام می شود اگر مردم کمک کنند که ثبت نام ها بصورت اینترنتی صورت بگیرد، هم دقت کار بالا می رود و هم  صرفه جویی در هزینه بیت المال صورت می گیرد و علاوه بر آن کم کم باید به جایی برسیم که خود مردم مشارکت کامل داشته باشند و لازم نباشد سرشماری را به این صورت انجام دهیم.

 

وی یادآور شد: کار دستی سرشماری نفوس و مسکن نیز پس از پایان مهلت تمدید شده ثبت نام اینترنتی از 27 مهر تا 25 آبان آغاز می شود و در این مرحله ماموران آمارگیر با کارت شناسایی به درب منازل مردم مراجعه می کنند.

 

افشین کریمی گفت: عوامل اجرایی سرشماری دستی نیز با گذراندن آزمون کتبی و مصاحبه شناسایی و گزینش شده اند و ضمن آموزش ایشان تجهزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم نظیر رایانه، خط تلفن، اینترنت، وسایل نقلیه وکارت شناسایی در اختیار ایشان قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در هنگام مراجعه ماموران سرشماری در صورتی که خانوار به صورت اینترنتی ثبت نام کرده باشند فقط کافی است کد رهگیری را در اختیار ایشان قرار دهند و اگر هم ثبت نام اینترنتی نکرده اند اطلاعات لازم را در اختیار مامور سرشماری قرار دهند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها