فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای 67 پروژه در اسلام آبادغرب از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتبار بیش از 190میلیارد ریال /برگزاری مراسم گرامیداشت سفر رهبری در شهرستان

کد خبر: 295691
|
12:00 - 1395/07/25
نسخه چاپی
اجرای 67 پروژه در اسلام آبادغرب از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتبار بیش از  190میلیارد ریال /برگزاری مراسم گرامیداشت سفر رهبری در شهرستان
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب از برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در ساعت 9:30 روز دوشنبه مورخ 26/7/95 در تالار شهرداری اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: پروژه های سفر مقام معظم رهبری در شهرستان بصورت کامل اجرا شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب ضمن اعلام خبر برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در شهرستان،  اظهار داشت: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در مهر ماه سال 1390 که با استقبال باشکوه مردم و مسئولین و در فضایی معنوی و بانشاط انجام گرفت شور و نشاط خاصی را در حوزه های مختلف و بویژه برای مردم به همراه داشت که هنوز هم خاطره حضور معظم له در استان کرمانشاه به کام مردم این دیار شیرین است .

 

وی افزود: به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه،  مراسم باشکوه گرامیداشت سفر پر خیر و برکت معظم له  به همت دستگاههای اداری به ویژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان در ساعت 9:30 روز دوشنبه مورخ 95/7/26 در تالار شهرداری اسلام آبادغرب  برگزار می شود.

 

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد: در این سفر ماندگار مصوبات مهمی برای توسعه این شهرستان و بویژه برای مناطق محروم به تصویب رسید که روند اجرای پروژه ها  با شروع بکار دولت تدبیر و امید  با پیگیری های متوالی چشمگیر بود.

 

کریمی بیان داشت: در این شهرستان 67 پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتبار 19میلیارد و 282 میلیون تومان اجرا شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه های بصورت میانگین 90 درصد می باشد و اکثرا به بهره برداری رسیده اند.

 

وی  احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسکن مهر شرف اباد، احداث سالن ورزشی، احداث دهکده ملی مهارت، احداث کلانتری های 11 و 12،  آسفالت و بهسازی راههای روستایی، تکمیل مساجد روستاهای شهرستان، آبرسانی روستایی، زیرسازی و آسفالت خیابانهای سطح شه، احداث مرکز فعالیتهای قرآنی، احداث مرکز امدادی هلال احمر و... را از مهمترین این پروژه ها عنوان کرد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در پایان سخنان خود از عموم مردم شهید پرور شهرستان اسلام آبادغرب جهت حضور در این مراسم باشکوه دعوت بعمل آورد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها