مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پیش بینی جمع آوری ۴۵۰ میلیون ریال نذورات مردمی طرح احسان حسینی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295694
|
10:47 - 1395/07/27
نسخه چاپی
پیش بینی جمع آوری ۴۵۰ میلیون ریال نذورات مردمی طرح احسان حسینی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام (ره) اسلام آبادغرب گفت: پیش بینی می شود طی ایام محرم و صفر سال جاری۴۵۰ میلیون ریال کمک و نذورات مردمی در شهرستان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

سیدمهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، پیش بینی می شود طی ایام محرم و صفر سال جاری۴۵۰ میلیون ریال کمک و نذورات مردمی در شهرستان اسلام آبادغرب جمع آوری و در اختیار نیازمندان اسلام آبادی قرار بگیرد.

 

وی افزود: طرح احسان حسینی در راستای جمع آوری کمک های مردمی در ماه محرم و صفر و توزیع به موقع این نذوارت در میان نیازمندان اجرا می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه در دهه اول محرم امسال خیران اسلام آبادغربی در طرح احسان حسینی بیش از۳۱۷ میلیون ریال نذورات به نیازمندان اهدا کردند گفت: این میزان کمک مردمی در قالب ۳۶۱سبدغذایی اهدایی از سوی یکی از خیران نیکوکار اسلام آبادی و ۵۰۰ پرس غذای گرم جمع آوری شده است.

 

سیدمهدی حجازی با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی با مساعدت نیکوکاران تا پایان صفر اجرا می شود پیش بینی کرد: بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کمک و نذورات مردمی تا پایان محرم و صفر امسال جمع آوری و در میان نیازمندان شهرستان اسلام آبادغرب توزیع شود.

 

حجازی با یادآوری اینکه اکنون ستاد دریافت نذورات مردمی در دفتر کمیته امداد این شهرستان دایر است تاکید کرد: خیران و نیکوکاران اسلام آّبادغربی می توانند نذورات خود را به این ستاد اهدا و یا کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۰۱۷۷۵۴۳۰۰۱  نزد بانک ملی شعبه حداد عادل شهرستان اسلام آبادغرب واریز کنند.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد دارای بانک اطلاعاتی از نیازمندان است از این رو نذورات خیران در اسرع وقت بین محرومان و مستمندان واقعی توزیع خواهد شد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: نیکوکاران همچون گذشته کمیته امداد را امین خود دانسته و این نهاد را جهت دستگیری از نیازمندان واقعی کمک کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد