فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

محکوم کردن حمله تروریستی کرکوک/تسلیت به خانواده شهید مصیب قنبری

کد خبر: 295724
|
11:44 - 1395/08/01
نسخه چاپی
محکوم کردن حمله تروریستی کرکوک/تسلیت به خانواده شهید مصیب قنبری
اسلام آبادخبر:افشین کریمی با محکوم کردن حمله تروریستی روز گذشته داعش در کرکوک که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از جوانان کشورمان بویژه شهید مصیب قنبری شد گفت اینگونه جنایات هیچگاه نمی تواند تاثیری در اراده و جلوگیری ازتقویت روحیه شهادت طلبی در مردم عزیز کشورمان داشته باشد .

به گزارش اسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب  با اعلام اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از ارزشهای انقلاب اسلامی است گفت: اسلام آباد غرب زادگاه دلاورمردان و شیرزنانی است که در عرصه  ایثار و شهادت پیشتاز بوده اند و این افتخار برای این دیار ماندگار خواهد بود.

 

افشین کریمی با محکوم کردن حمله تروریستی  روز گذشته  داعش در کرکوک که منجر به کشته  و زخمی شدن تعدادی از جوانان کشورمان  بویژه شهید مصیب قنبری شد گفت: اینگونه جنایات هیچگاه نمی تواند تاثیری در اراده و جلوگیری ازتقویت روحیه شهادت طلبی در مردم عزیز کشورمان داشته باشد .

 

دکتر کریمی بیان داشت: خاموش شدن این شمع نورانی (شهید مصیب قنبری) را خدمت رهبر معظم انقلاب،ملت شهید پرور و خانواده محترم شهید گرانقدر تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان درجات رفیع در بهشت اعلا و رحمت پروردگار بی همتا مسئلت می نمایم.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در خصوص زمان مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گفت آمادگی و هماهنگی های لازم  انجام شده و به محض ورود این شهید گرانقدر به شهرستان زمان و مکان تشییع و خاکسپاری اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد