مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کمک 570 میلیون ریالی خیرین مرکز نیکوکاری اسلام آبادغرب به نیازمندان شهرستان

کد خبر: 295765
|
10:47 - 1395/08/09
نسخه چاپی
کمک 570 میلیون ریالی خیرین مرکز نیکوکاری اسلام آبادغرب به نیازمندان شهرستان
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: خیرین مرکز نیکوکاری شهرستان اسلام آبادغرب امسال بیش از ۵۶۹ میلیون ریال به نیازمندان اسلام آبادی کمک کردند.

سید مهدی حجازی  در گفتگو با اسلام آباد خبر،  اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۴۰۰ خیر با هدف دستگیری از نیازمندان اسلام آبادی با این مرکز نیکوکاری شهرستان همکاری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه؛  مرکز نیکوکاری المهدی(عج) این شهرستان در سال ۹۳ افتتاح شده، افزود: مراکز نیکوکاری مراکزی مردمی و مستقل از کمیته امداد هستند که با هدف شناسایی خیران و نیازمندان محلات و توزیع به موقع و سریع کمک های نیکوکاران بین نیازمندان فعالیت می کنند.

 

 مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت:   در سال جاری بیش از ۵۰۰ نیازمند در این شهرستان از مرکز نیکوکاری المهدی (عج) خدمت دریافت کرده اند.

 

وی افزود: خیران مرکز نیکوکاری شهرستان اسلام آبادغرب از ابتدای سال ۹۵ بیش از ۵۶۹ میلیون ریال به نیازمندان اسلام آبادی کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کرده اند که  از این میزان کمک مردمی ۲۱۱ میلیون ریال نقدی و مابقی آن غیرنقدی بوده است.

 

حجازی یادآور شد: اکنون دو خیر نانوا در این شهرستان مبادرت به پخت نان رایگان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و توزیع این قرص های نان بین نیازمندان مرکز نیکوکاری اسلام آبادغرب می کنند.

 

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان به راه های اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین به مرکز نیکوکاری شهرستان اسلام آبادغرب اشاره و خاطرنشان کرد: شماره حساب ۰۱۱۰۳۱۹۸۴۴۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه طالقانی این شهرستان و شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۸۰۷۱ آماده دریافت کمک های نقدی خیران نیکوکار است.

 

وی با بیان اینکه نیکوکاران همچنین می توانند با شماره گیری #۶۹۰۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه خود به نیازمندان مراکز نیکوکاری مساعدت کنند خاطرنشان کرد: خیران کمک های غیر نقدی خود را نیز می توانند به مرکز نیکوکاری المهدی (عج) واقع در مسجدکارخانه قند اسلام آباد اهدا کنند.

 

سید مهدی حجازی تصریح کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی خیران مراکز نیکوکاری بدون واسطه و در اسرع وقت به دست خانوارهای نیازمند اسلام آبادی خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها