امام جمعه اسلام اسلام آبادغرب:

13 آبان روز بصیرت جوانان ایرانی است/دانشجویان پیرو خط امام از کسی خط نگرفتد

کد خبر: 295774
|
08:07 - 1395/08/12
نسخه چاپی
13 آبان روز بصیرت جوانان ایرانی است/دانشجویان پیرو خط امام از کسی خط نگرفتد
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام اسلام آبادغرب گفت: جوانان امروزی با بصیرت و الگوگیری از دانشجویان پیرو خط امام (ره) باید یاد بگیرند، که آنچه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) قلبا" دوست دارند به آن عمل کنند و منتظر دستور معظم له نباشند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار کرد: استکبارستیزی  یکی از اساس اعتقادات مسلمانان است.

 

وی افزود: بر اساس آموزه های اسلامی و سیره پیامبر (ص) و ائمه معصومین(ع) تا وقتی ظالمی بر روی زمین باشد ما نمی توانیم آرام بنشینیم و دنبال رفاه خودمان باشیم.

 

امام جمعه شهرستان گفت: تمام مصلحان جهان از گذشته تا کنون انسان های مبارزی بوده اند که توسط ستمگران به شهادت رسیده اند و این وعده به ما داده شده که در آخرالزمان منجی خواهد آمد و ضالمین را سرنگون خواهد کرد، اما تا آمدن ایشان ما موظفیم  با ظالم مبارزه کنیم.

 

وی افزود: در دوره معاصر اگر ما بخواهیم ریشه های ظلم را پیدا کنیم، می بینیم؛ در تمام ریشه های ظلم معاصر ردپای آمریکا و قبل از آن انگلستان وجود دارد و بقیه ظالمین من جمله؛ آل سعود، آل خلیفه و ... اسباب اینها هستند.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: حتی در بین خودمان با گروه های نفاق که به ظاهر متدین هستند و همه اینها چهره های ظلم هستند باید مبارزه کرد و ما باید همیشه نوک پیکان مان به سمت ظالمین باشد تا نشان بدهیم حامی مظلومان هستیم و در واقع به تولی و تبری عمل نماییم.

 

وی خاطرنشان کرد: جنایت ها و ظلم های آمریکا در حق ملت ایران بیشمار است، و اگر ما بخواهیم حق ملت را آمریکا بگیریم مملکت از همه لحاظ سر و سامان خواهد یافت.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: ملت ایران از سال 32 از آمریکا طلب دارد، چون ملت ایران شاه مستبد را بیرون کرده بودند و با وصف اینکه نخست وزیر انتخاب کرده بودند و بنا بود  که نفت ایران ملی شود، آمریکا در ایران کودتا کرد، شاه را برگرداند، نخست وزیر منتخب مردم را کنار زد و ملی شدن صنعت سالها به عقب افتاد و بعد از آن ساواک را بر ملت مسلط کرد و ظلم های زیادی بر مردم ایران روا داشت.

 

وی با بیان اینکه؛ 13 آبان روز بصیرت جوانان ایرانی است، افزود: بعد از انقلاب نیز ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی اعلام نمودند که نمی خواهند بیگانگان در سرنوشت ملت ایران دخالت داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به یک نکته قابل توجه در خصوص 13 آبان، اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام از کسی خط نگرفتد، حتی امام به ایشان نگفته بود این کار را انجام بدهید، خودشان تشخیص دادند و اقدام کردند و قلب حضرت امام خمینی(ره) شاد شد و فرمود؛ این انقلاب دوم بود و باید این کار انجام می شد.

 

وی افزود: همه جوانان امروزی با بصیرت و الگوگیری از دانشجویان  پیرو خط امام (ره) باید یاد بگیرند، که آنچه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) قلبا" دوست دارند به آن عمل کنند و منتظر دستور معظم له نباشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد