مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

چتر حمایتی 1200 حامی بر سر ایتام اسلام آبادغرب/ رشد ۱۷ درصدی کمک حامیان نیکوکار به ایتام

کد خبر: 295789
|
11:34 - 1395/08/12
نسخه چاپی
چتر حمایتی 1200 حامی بر سر ایتام اسلام آبادغرب/ رشد ۱۷ درصدی کمک حامیان نیکوکار به ایتام
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حامیان نیکوکار امسال بیش از یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ایتام اسلام آبادغربی مساعدت کردند که این میزان کمک از رشد ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حامیان نیکوکار امسال بیش از یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ایتام اسلام آبادغربی مساعدت کردند که این میزان کمک از رشد ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

 

 

وی افزود: طرح اکرام ایتام از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می رود که در این طرح حامیان خیر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت کاهش مشکلات و نیازهای ایتام اهدا می کنند.

 

 سید مهدی حجازی مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آباغرب با بیان اینکه هم اکنون ۳۷۹ یتیم در این شهرستان از حمایت های پدران معنوی برخوردار می شوند گفت: چتر حمایتی یک هزار و ۱۹۴ حامی بر سر ایتام اسلام آبادغربی قرار دارد.

 

حجازی با تاکید بر اینکه هر حامی خیر ماهیانه حداقل ۳۰۰ هزار  ریال به هر یتیم تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب اهدا می کنند افزود: این حامیان در شش ماهه نخست سال ۹۵ بیش از یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت اسلام آبادغربی اهدا کرده که از این میزان کمک یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال نقد و مابقی آن غیر نقد بوده است.

 

وی یادآور شد: طی شش ماه نخست سال ۹۴ نیز حامیان یک میلیارد و ۳۸ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت در این شهرستان اهدا کردند که میزان کمک های اهدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۷ درصدی برخوردار بوده است.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آبادغرب همچنین به اجرای طرح اکرام محسنین برای حمایت حامیان از فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین اشاره و اظهار کرد: اکنون ۱۷۴ حامی از ۶۳ فرزند خانوار اسلام آبادغربی مشمول طرح محسنین که عموما سرپرست این خانوارها بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند حمایت می کنند.

 

سید مهدی حجازی تصریح کرد: این حامیان نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۷ میلیون ریال به حساب فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین واریز در شهرستان اسلام آبادغرب واریز کرده اند.

 

به گفته حجازی سرانه کمک هر حامی به فرزندان خانوارهای محسنین نیز حداقل ۴۰۰ هزار ریال است که ماهیانه به حساب این فرزندان واریز می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: شناسنامه های نیازمندی خانوارهای ایتام و محسنین در اختیار کمیته امداد قرار دارد از این رو حامیان نیکوکار می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد از نیازمندهای این افراد آگاه و با حمایت قرار دادن آنان موجبات خوشنودی خداوند و این خانوارها را فراهم کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد