امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد:

۷۰سال تجربه بدعهدی آمریکا را ثابت می کند

کد خبر: 295802
|
16:50 - 1395/08/14
نسخه چاپی
۷۰سال تجربه بدعهدی آمریکا را ثابت می کند
امام جمعه کرمانشاه، ۷۰ سال تجربه دشمنی آمریکا با ملت ما دلیل تایید بدعهدی او است، گفت: می خواهند القا کنند که حل مشکلات در گرو مذاکره با آمریکا است.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: مهمترین رسالت انبیای الهی بیدار کردن انسانها و فطرات آنهاست.

 

وی ادامه داد: اقامه نماز نیز برای توجه به خداست و اینکه هیچگاه خدا را فراموش نکنیم است و عده ای دائما در حال نماز و ذکر و توجه به خدا هستند.

 

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هیچ چیزی جز نماز و یاد خدا به انسان آرامش نمی دهد، افزود: این نماز، ذکر خدا و یاد اوست که به انسان آرامش می دهد.

 

آیت الله اضافه کرد: طبق گفته ملاصدار، هر عبادتی درجات و لحظات جدید دارد و هیچ نمازی چون نماز قبلی و تکراری نیست، لذا به گفته امام (ره) انسان باید در نماز ذوب شود تا طعم آن را که چون نشستن در کنار محبوب است، بچشد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه،   یاد خدا و ذکر او حقیقت وجودی و ذهن انسان را روشن می کند و آن را رشد می دهد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فرمایش امیرالمومنین(ع)، گفت: ایشان می فرماید، هیچ چیزی جایگزین تقوا نمی شود و جایگزینی در بین صفات ندارد.

 

وی افزود: این تقواست که انسان را حفظ می کند و نگه می دارد و در خلوت و جمع انسان را حفظ می کند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به ۷ صفر شهادت آیت الله مرعشی، گفت: کتابخانه این عالی گرانقدر بعد از کتاب خانه حضرت رضا (ع) جزو ذخایر کشور است و این کتابخانه یکی از خدمات بزرگ ایشان بود.

 

آیت الله علما یادآور شد: نهم صفر شهادت عمار یاسر است که در رکاب امیرالمومنین(ع) بود که مقام معظم رهبری فرمود، عین عمار یاسر در جریان فتنه، بصیر باشید و بصیرت عمار را مثال زد.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبری، در دیدار ایشان با دانشجویان و دانش آموزان، گفت: یکی از موارد ذکر شده این بود که فرمودند در مشکلات کشور باید روحیه و حرکت انقلابی داشت، لذا اگر اینگونه عمل کنیم و انقلابی فکر و حرکت کنیم این کشور حفظ می شود.

 

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همچنین به فرمایشات امام (ره) اشاره کردند و فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و این جمله ایشان از روی احساس نبوده بلکه پشتوانه علمی و تجربه بیش از ۷۰ سال دارد و از روی تعصب و ناراحتی ندارد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امام (ره) فرمودند که من ۵۰ سال آینده را فکر می کنم و حرف می زنم، و در این ۵۰ سال اخیر بیش از ۱۰۰ حکومت را آمریکا یا ساقط کرده یا از بین برده است.

 

وی افزود: رهبر انقلاب برجام را مثال زدند و گفتند: بدعهدی آمریکا در برجام را دیدید که مسئولین ما بارها رفتند و حضور داشتند اما عمل نکردند.

 

می خواهند القا کنند که حل مشکلات در گرو مذاکره با آمریکاست

 

آیت الله علما ادامه داد، بنا به گفته رهبری اینها می خواهند القا کند که بدون آمریکا نمی توانند کاری کنند، می خواهد نفوذ کنند و القا کنند که حل مشکل در گرو مذاکره با آمریکاست و آنها ۷۰ سال بلعیدند و بردند و خوردند و الان جوانان ما مشکل دارند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه هبری فرمودند که حل مشکل کشور با مسئولین است، ببینید الان ایران کجا ایستاده است، افزود: امروزی خیلی از کشورها و خود غربی ها می گویند در بعضی مسائل تا ایران وارد نشود ما نمی توانیم کاری کنیم.

 

خطیب جمعه کرمانشاه اذغان داشت: به گفته رهبری، امروز ایران به عنوان یک ابر قدرت در منطقه مطرح است و روز به روز بر اقتدار ما افزوده می شود و رهبری بر اعتماد به درون توسط مسئولین تاکید کردند.

وی گفت: الان استان ما ظرفیت هایی دارد، که باید مسئولین آنها را آماده کرده و به جوانان بسپارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایش رهبری بر اقدام و عمل که شعار سال است تاکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اینها می خواهند نفوذ کنند و بگویند مرگ بر آمریکا نگویید و دستتان جلوی آنها دراز باشد.

 

وی با اشاره به اختراعات و ابداعات صورت گرفته توسط جوانان ایرانی، بر استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: باید از اینها استفاده کرد و ابتکار عمل داشته و در کنار آن از دشمن نترسیم و اینها سرمایه است و باید از آنها استفاده کنیم.

 

این مقام مسئول همچنین به فرمایش رهبری در خصوص ۱۳ آبان اشاره کرد و تسخیر لانه جاسوسی را یکی از مهمترین رویدادهای آن دانست و به تفکر در این زمینه تاکید کرد.

 

آیت الله اضافه کرد: به گفته امام و رهبری، امروز آینده مال دانشگاهیان و دانشجویان است و باید با بصیرت ورود کرد و آمریکا از بصیرت و آگاهی مردم عصبانی است، لذا باید بصیرت و آگاهی داشته باشیم.

 

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به سخنان رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در خصوص کلاهبردار میلیاردی بر بصیرت و آگاهی مردم تاکید کرد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد