معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه

اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد۱۳۰ طرح اشتغال پایدار به مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 295814
|
09:58 - 1395/08/16
نسخه چاپی
اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد۱۳۰ طرح اشتغال پایدار به مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد۱۳۰ طرح اشتغال پایدار به مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب اختصاص داده شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه بیشترین فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت درشهرستان اسلام آبادغرب ایجاد شده است.

 

وی افزود: تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) از محل اعتبارات داخلی امداد و منابع قرض الحسنه بانک های عامل تامین و جهت ایجاد فرصت های پایدار شغلی در اختیار مددجویان قرار می گیردو مددجویان دارای مهارت از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال بهره مند می شوند.

 

رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هزار و ۸۸۲  فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شده است،  افزود: ۲۵۹ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال تسهیلات اشتغال از ابتدای سال تا پایان مهر ماه برای ایجاد این فرصت های شغلی به مددجویان مجری این طرح ها اختصاص داده شده است.

 

جلیلیان افزود: برای ایجاد هزار و ۴۴۱ فرصت شغلی،  ۲۱۴ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال از محل منابع قرض الحسنه بانک های عامل و مابقی آن از محل اعتبارات داخلی امداد تامین اعتبار شده است.

 

وی تصریح کرد: تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده تا پایان مهر ماه امسال در مقایسه با تعداد این طرح ها در شهریور ماه سال جاری از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

 

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه بیشترین فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت درشهرستان اسلام آبادغرب ایجاد شده است، افزود: بیش از ۱۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد۱۳۰ طرح اشتغال پایدار به مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب اختصاص داده شده است.

 

جلیلیان خاطرنشان کرد: طرح های خدماتی با ۸۶۸  و دامپروری با ۸۳۴ مورد به ترتیب از اصلی ترین طرح های شغلی بوده که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با بهره مندی از تسهیلات خودکفایی اجرا کرده اند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد  استان کرمانشاه تاکید کرد: سقف تسهیلات اشتغال کمیته امداد ۱۵۰ میلیون ریال است که مددجویان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و ارائه درخواست و محرز شدن داشتن مهارت کافی از این تسهیلات بهره مند شوند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد