مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بیش از 5هزار مددجو در اسلام آبادغرب دارای کارت درمانی کمیته امداد هستند/ کمک ۷۰ میلیون ریالی خیرین به دو مددجوی بیمار

کد خبر: 295828
|
17:49 - 1395/08/18
نسخه چاپی
بیش از 5هزار مددجو در اسلام آبادغرب دارای کارت درمانی کمیته امداد هستند/ کمک ۷۰ میلیون ریالی خیرین به دو مددجوی بیمار
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: هم اکنون ۱۵ هزار و ۳۰۴ نفر در این شهرستان از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد 5 هزار و ۴۲۴ مددجو دارای کارت درمان شهری کمیته امداد هستند.

سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: یک میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال در شش ماهه نخست سال جاری برای تامین هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب هزینه شده است.

 

وی  با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال اعتبار برای تامین هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان اسلام آبادی هزینه شده است، اظهار کرد: هم اکنون ۱۵ هزار و ۳۰۴ نفر در این شهرستان از حمایت های کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد پنج هزار و ۴۲۴ مددجو شهری در اسلام آبادغرب دارای کارت درمان کمیته امداد هستند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه تعرفه درمانی مددجویان دارای کارت درمان بر اساس تعرفه این نهاد پرداخت می شود گفت: سایر مددجویان تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب دارای بیمه های روستایی، سلامت، تامین اجتماعی و.. هستند.

 

وی اظهار کرد:کمیته امداد با هدف تامین سلامت و بهداشت خانوارهای تحت حمایت کارت درمان به آنان اعطا و برای سهولت در دسترسی این خانوارها به مراکز بهداشتی و درمانی با پزشکان، بیمارستان ، درمانگاه ، آزمایشگاه و .. تعامل برقرار می کند.

 

حجازی یادآور شد: کمیته امداد با هدف سهولت دسترسی مددجویان به خدمات درمانی و بهداشتی با ۲۷ مرکز درمانی در شهرستان اسلام آبادغرب تعامل و همکاری برقرار کرده است که این مراکز شامل پزشکان خانواده، پزشکان متخصص، آزمایشگاه ، بیمارستان، درمانگاه و ...است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه  بسیاری از خیرین در حوزه سلامت با این نهاد همکاری می کنند،  از کمک ۷۰ میلیون ریالی خیرین جهت تامین هزینه های درمانی دو مددجوی بیمار در این شهرستان خبر داد.

 

حجازی با تاکید با بیان اینکه کمیته امداد  شهرستان هم اکنون از ۴۵ مددجوی بیمار صعب العلاج اسلام آبادی حمایت می کند خاطرنشان کرد: این نهاد با هدف تامین هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان؛ نیازمند مساعدت بی دریغ خیران و نیکوکاران است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها